کد خبر : 1256971 | 12 مرداد 1394 ساعت 09:33 | 95.7K بازدید | 15 دیدگاه

مورینیو: آرسنال فلسفه اش را زیر پا گذاشت

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی عنوان کرد که آرسنال در دیدار کامیونیتی شیلد، از فلسفه ی خود دور شده است.

مورینیو: آرسنال فلسفه اش را زیر پا گذاشت
به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز گذشته موفق شد با تک گل چمبرلین که در دقیقه 24 به ثمر رسید، دومین قهرمانی پیاپی خود در کامیونیتی شیلد را به دست آورد. ونگر پس از 14 دیدار مقابل مورینیو، بلاخره موفق شد اولین پیروزی اش را به دست آورد ولی مورینیو، نتوانست بدون انتقاد از کنار این دیدار و آرسنال و ونگر بگذرد.

او گفت:" به نظر من به دید هر کس بستگی دارد. در واقع رسانه‌ها دوست دارند بگویند که یک تیم که دفاعی است و خوب دفاع می‌کند، شایسته پیروزی نیست. ولی من نظر خودم را دارم که با این نظرات متفاوت است. به نظر من، تیمی که خوب دفاع می‌کند، فلسفه اش را در رختکن رها می‌کند، روحیه اش را تغییر می‌دهد، تمام نیمه دوم را 9 نفره در محطوه جریمه خود دفاع می‌کند و گل نمی‌خورد، شایسته پیروزی است. فوتبال اینگونه است. آنها از لحاظ تاکتیکی نظم خوبی داشتند و به آنها تبریک می‌گویم. یک تیم به خوبی ضد حمله می‌زد.یک تیم با ابتکار بازی کرد ولی بدون تند و تیز بودن ، کار با توپ و حرکت آن سخت است."

مورینیو در پاسخ به شکسته شدن رکوردش مقابل ونگر گفت:" اتفاقی که قبلا افتاده بود طبیعی بود ولی هیچگاه به آن اهمیتی نداده بودم. همیشه فکر کردم که یک بازی هیچ ربطی به دیگر بازی‌ها ندارد. 13 بازی یک ابدیت است."

دیدگاه‌ها