کد خبر : 1256980 | 12 مرداد 1394 ساعت 10:51 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

تمام شایعات پوچ است؛

کارخانه: توافق‌مان با شهرام و سید نهایی شد

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه شایعات مبنی بر حضور تمیش در گیلان را رد کرد و اعتقاد دارد شایعات در مورد آنها بی پایه و اساس است.

کارخانه: توافق‌مان با شهرام و سید نهایی شد
به گزارش "ورزش سه"، تیم های لیگ برتر والیبال چند روزی است که دست به یارگیری زده اند و مدعیان به ترکیب نسبی خود نزدیک می شوند اما حضور بانک سرمایه در لیگ امسال سر و صداهای زیادی را بر پا کرد و آنها با جذب ستاره های ملی پوش خود را در اولین سال حضور مدعی نشان دادند. اما در چند روز با طولانی شد مذاکرات آنها با شهرام محمودی و سید محمد موسوی شایعاتی حوالی این تیم به وجود آمده بود که شاید این دو ستاره توافق شان با بانک سرمایه به اما و اگر کشیده است اما مصطفی کارخانه با رد این موضوع گفت: من متاسفم برای کسانی که مدیران بخش خصوصی را این طور از تیم داری دلسرد می کنند و با به وجود آوردن چنین شایعاتی قصد تخریب تیم را دارند. ظرف این دو روز قرداد سید و شهرام را در فدراسیون ثبت خواهیم کرد و مشکلی از بابت ادامه کار نداریم.

کارخانه موضوع حضور بانک سرمایه به عنوان نماینده استان گیلان را هم رد کرد و گفت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و ما قطعا از تهران در مسابقات شرکت خواهیم کرد. تمام صحبت های پیش آمده در مورد تیم ما شایعاتی پوچ است و تا چند روز آینده چهره واقعی تیم مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها