کد خبر : 1256986 | 12 مرداد 1394 ساعت 11:06 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال بازگشت ثامن‌الحجج به لیگ هندبال

در پی تماس رئیس فدراسیون هندبال با مدیرعامل باشگاه ثامن‌الحجج سبزوار احتمال بازگشت این تیم به لیگ برتر هندبال وجود دارد.

احتمال بازگشت ثامن‌الحجج به لیگ هندبال
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم ثامن‌الحجج سبزوار بیش از این به دلیل برخی از مسائل از جمله افزایش مبلغ قرارداد بازیکنان هندبال از تیمداری در لیگ برتر هندبال انصراف داده بود.

می‌آبادی دبیر فدراسیون هندبال در این خصوص اعلام کرده بود که این باشگاه هنوز به صورت رسمی انصراف خود را به فدراسیون اعلام نکرده است و ما امیدواریم که این خبر صحت نداشته باشد. از آنجا که فدراسیون هندبال بر تعامل با باشگاه‌ها تاکید دارد و نگاه رودررو به باشگاه‌ها دارد، مهدوی رئیس فدراسیون شخصا این موضوع را پیگیری کرد و با مدیرعامل باشگاه ثامن‌الحجج سبزوار صحبت کرد.

بر اساس آخرین اخبار احتمال بازگشت دوباره ثامن‌الحجج سبزوار، قهرمان 3 دوره لیگ برتر هندبال وجود دارد و طی چندروز آینده خبر قطعی انصراف و یا عدم انصراف این باشگاه از لیگ برتر هندبال اعلام می‌شود.

لازم به ذکر است به دلیل عدم تعیین زمان نقل و انتقالات برای لیگ برتر هندبال برخی از بازیکنان طی چند روز گذشته در باشگاه‌های مختلف و شهرستان‌ها تست دادند و همین مسئله باعث شد تا مبالغی چندین برابر فصل گذشته برای حضور در باشگاه‌ها اعلام کنند. همین مسئله باعث شد تا باشگاه ثامن‌الحجج سبزوار با توجه به بودجه مصوب خود برای فصل جدید، از حضور در لیگ و تیمداری انصراف دهد.

دیدگاه‌ها