کد خبر : 1256987 | 12 مرداد 1394 ساعت 11:06 | 7.1K بازدید | 2 دیدگاه

اخلاقی:در مسابقات جهانی به کسی سرنمی‌زنم

فرنگی‌کار وزن 85 کیلوگرم تیم ‌ملی از عزم خود برای کسب مدال طلا در مسابقات جهانی خبر داد و گفت: از انگیزه زیادی برخوردارم تا خوشرنگترین مدال را از آن خود کنم.

اخلاقی:در مسابقات جهانی به کسی سرنمی‌زنم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حبیب الله اخلاقی درباره تمرینات تیم ‌ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی، اظها‌ر کرد: اردوهای سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و تقریبا پر فشار‌ترین اردوی تیم ‌ملی یکشنبه به پایان رسید تا بعد از کمی استراحت کار خود را مجددا برای حضور در مسابقات جهانی آغاز کنیم.

فرنگی کار وزن 85 کیلوگرم تیم ‌ملی درباره آخرین وضعیت خود نیز خاطر‌ نشان کرد: با انجام تمرینات در اردوی تیم ‌ملی از لحاظ آمادگی نسبت به اردوی اول سرحال‌تر شده‌ام و در وضعیت خوبی به سر می‌برم. ان‌شا‌ء‌الله با همین روال به تمرینات ادامه خواهم داد تا در فرصت یک ماهه تا مسابقات جهانی به آمادگی کامل دست یابم. امیدوارم مشکلی نظیر مصدومیت به وجود نیاید تا بدون هیچ دردسری در مسابقات جهانی به روی تشک بروم.

وی با اشاره به این که هدفش کسب مدال طلا در مسابقات جهانی است در پاسخ به این سوال که کار سختی برای کسب مدال پس از آمدن به این وزن دارد؟ گفت: من در سال‌های قبل در همین وزن کشتی می گرفتم و با کشتی‌گیر‌ان مطرحی همچون سامان طهماسبی و حریف فرانسوی کشتی گرفته‌ام و به خوبی با آنها آشنا هستم. در این وزن مدعیان زیادی حضور دارند و سکوها دائما به نفرات متفاوتی می‌رسد. امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم کما این که از انگیزه زیادی برخوردارم تا به خوش رنگ‌ترین مدال جهان دست یابم.

اخلاقی در پاسخ به این سوال که آیا نگران این نیست که به خاطر ضربه زدن با سر به صورت کشتی‌گیر‌ان دیگر که ویژگی او در میدان مبارزه است با جریمه داوران مواجه شود، خاطر‌ نشان کرد: ان‌شا‌ء‌الله که این مسائل پیش نمی‌آید چرا که در آنجا حریفانم را می شناسم و می دانم چطور کار کنم. در مسابقات داخلی از آنجا که همه حریفان خوب و رو به جلو هستند و من نیز در کشتی رو به جلو هستم باعث می‌شد بدون هیچ عمدی سرم به صورت آنها برخورد کند، اما در مسابقات جهانی سعی می‌کنم که به کسی سر نزنم!


دیدگاه‌ها