کد خبر : 1256996 | 12 مرداد 1394 ساعت 11:19 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

با کسب مدال طلای جهان؛

قادریان:برای المپیک تغییر وزن می‌دهم

ملی‌پوش وزن 80 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان گفت: باید با کسب بهترین نتیجه و مدالی خوشرنگ در مسابقات جهانی با دست پُر برای المپیک تغییر وزن دهم.

قادریان:برای المپیک تغییر وزن می‌دهم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، یوسف قادریان درباره شرایطش در اردوهای تیم ملی اظهار داشت: تمرینات خوبی را در این مرحله پشت سر گذاشتیم و من هم با کار کردن روی نقاط ضعف و قوتم به آمادگی مطلوبی رسیده‌ام.

وی ادامه داد: اردوی بعدی از جمعه آغاز خواهد شد و یک مرحله اردوی پرفشار دیگر را خواهیم داشت و در مرحله آخر از فشار تمرینات کاسته خواهد شد.

دارنده مدال طلای آسیا خاطرنشان کرد: کشتی‌گیران روس، آذربایجان، مجار و ترکیه حریفان اصلی من در مسابقات جهانی هستند، هر چند سایر رقبا هم می‌توانند خطرناک باشند و هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیرم؛ چون مسابقات امسال با توجه به توزیع سهمیه المپیک از سطح بالایی برخوردار خواهد بود، هر چند که وزن من المپیکی نیست اما همه می‌خواهند برای المپیک آماده شوند. من هم تلاش می‌کنم و باید با کسب بهترین نتیجه و مدالی خوش‌رنگ در مسابقات جهانی با دست پُر برای المپیک تغییر وزن دهم.

قادریان تصریح کرد: تلاش می‌کنم تا روند موفقیت‌های اخیر و حرکت رو به رشدم را ادامه دهم و پاسخ خوبی به زحمات مربیان و اعتماد آنها بدهم و با کسب نتیجه‌ای مطلوب خودم را برای تغییر وزن برای حضور در المپیک آماده کنم.

وی افزود: کسب نتیجه‌ای مطلوب در مسابقات جهانی امسال می‌تواند انگیزه و شانس من را در سال آینده برای تغییر وزن و موفقیت در المپیک افزایش دهد.


 

دیدگاه‌ها