کد خبر : 1256999 | 12 مرداد 1394 ساعت 11:31 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

سمندر برای دبیری فدراسیون کاراته به من پیشنهاد داد

صافی: منتظر تغییرات نهایی هستم

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: برای فعالیت در پست دبیری فدراسیون با رئیس فدراسیون کاراته مذاکرات اولیه را انجام داده‌ام.

صافی: منتظر تغییرات نهایی هستم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، تیم ملی کاراته کمتر از یک ماه دیگر باید در تاتامی قهرمانی آسیا در ژاپن به مصاف حریفان خود برود و قطعا برای اینکه تیم ملی ایران از عنوان قهرمانی دوره گذشته خود بتواند دفاع کند نیاز به آرامش دارد، اما این روزها به جای اینکه کاراته کشورمان در آرامش به سر ببرد، شاهد هستیم که دوباره این رشته وارد فاز جدیدی از حواشی شده است.

در روزهای گذشته ابتدا اخباری در لفافه بین اصحاب رسانه و جامعه کاراته رد و بدل شد که سرانجام روز گذشته خبرهایی غیر رسمی به اخبار موثق رسانه‌ها تبدیل شد و حالا گفته می‌شود که علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته دست به تغییرات جدیدی زده و گویا قرار است در پست دبیری فدراسیون و نایب رئیسی بانوان تغییراتی ایجاد کند. البته شنیده شده که برکناری محسن آشوری، دبیر پرسابقه فدراسیون کاراته جدی است و حتی نام گزینه‌‌هایی نیز مطرح شده است.

احمد صافی، در واکنش به این سؤال که گویا رئیس فدراسیون کاراته برای دبیری فدراسیون، به شما پیشنهاد داده‌ و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: بنده از سوی رئیس فدراسیون کاراته برای پست دبیری فدراسیون پیشنهاد داشته‌ام و حتی مذاکرات اولیه را نیز انجام داده‌ام اما همه چیز به بعد از زمان تغییرات موکول شده است. در حال حاضر فدراسیون در نظر دارد تغییراتی در بدنه این مجموعه ایجاد کند و بنده نیز همه صحبت‌های نهایی را به زمانی پس از تغییرات قطعی موکول کرده‌ام. در واقع پس از آن مذاکرات جدی با رئیس فدراسیون خواهم داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به هر حال تغییرات در فدراسیون یک بخشی بر عهده رئیس این مجموعه است و یک بخش دیگر در اختیار وزارت ورزش و جوانان. بعد از قطعی شدن تغییرات در پست دبیری فدراسیون باید هر دو نفر مجددا بنشینیم و با هم مذاکره کنیم. بنده معتقدم که اگر قرار است مسئولیتی در فدراسیون بگیرم، قطعا سرپرست موقت دبیری است و به همین دلیل من هم به عنوان یکی از اعضا خانواده این مجموعه برای موفقیت این رشته تلاش خواهم کرد.

احمد صافی در پاسخ به این سوال که آیا با اختلاف‌ نظرهایی که طی دو ماه گذشته با رئیس فدراسیون داشتید و به یکباره استعفای خود را از تیم ملی رده‌ها اعلام کردید باز هم قادر به همکاری با سمندر خواهید بود یا خیر؟ گفت: به هر حال همیشه این مشکلات و درگیری‌ها و اختلاف‌ نظرها در کاراته بوده و هست. طی این چند روز تمام مذاکرات در حد صحبت‌های ابتدایی بود. شاید رئیس فدراسیون با گزینه‌های دیگری نیز به تفاهم رسیده تا فردا هم قطعا هزار و یک اتفاق ممکن است رخ دهد. انشاالله اگر تغییرات از سوی وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون کاراته قطعی شد می‌توانیم در آن مقطع در مورد آن اتفاقات صحبت کنیم.

دیدگاه‌ها