کد خبر : 1257010 | 12 مرداد 1394 ساعت 11:58 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

برای حضور در نیمه نهایی قهرمانی والیبال آسیا؛

مساجدی و سیچلو به مصاف هم خواهند رفت

دو تیم ملی والیبال ژاپن و قطر که مربیان آنها زمانی روی نیمکت ایران می نشستند باید به مصاف یکدیگر بوند.

مساجدی و سیچلو به مصاف هم خواهند رفت
به گزارش "ورزش سه"، تیم های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی قهرمانی والیبال آسیا امروز باید به مصاف یکدیگر بروند تا تکلیف 4 تیم برتر این قاره مشخص شود. در یکی از بازی های مهم امروز دو تیم ملی ژاپن و قطر به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این بازی حساسیت خاصی هم برای ایرانی ها دارد چرا که مربیان دو تیم زمانی روی نیمکت ایران می نشتند.

در حال حاضر خوآن سیچلو، سرمربیگری قطری ها را بر عهده دارد. این مرد آرژانتینی در زمان حضور ولاسکو در ایران دست راست او بود و تمام بار تاکتیکی تیم را او به دوش می کشید. حالا خوآن بعد از یک سال مربیگری در لیگ ایتالیا به عنوان سرمبی قطری ها نتایجی فوق العاده در تهران کسب کرده است و تغییرات در این تیم دیده می شود.

در آن طرف میدان ژاپنی حضور دارد که در این دوره از مسابقات حضوری قدرتمند از خودش نشان نداد و در آخرین بازی خود 3 بر یک مغلوب چین شد تا به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. احمد مساجدی، مربی و مترجم اسبق تیم ملی والیبال ایران حالا به عنوان مربی برای ژاپنی ها کار می کند و قبل از آغاز این مسابقات مدعی شده بود که با تیم ژاپن برای ایران مشکل ساز خواهد شد.

قطعا هر دو مربی اسبق ایران انگیزه های زیادی برای درخشش در جام تهران دارند اما به ناچار یکی از این دو امروز باید تهران را ترک کنند و به کشورشان بازگردنند.

تیم والیبال ب ایران هم ساعت 19 به مصاف تایلند خواهد رفت.

دیدگاه‌ها