کد خبر : 1257013 | 12 مرداد 1394 ساعت 12:03 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

مردانی و صافی گزینه هستند

سمندر : خصومتی با آشوری ندارم

رئیس فدراسیون کاراته با تایید خبر تغییر دبیر این فدراسیون اعلام کرده محمد علی مردانی در کنار صافی نامزد پست دبیری این فدراسیون است.

سمندر : خصومتی با آشوری ندارم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم علیرضا سمندر گفت: با توجه به شرایط به این نتیجه رسیدم که بهتر است در سمت دبیری فدراسیون تغییری ایجاد کنیم. آشوری دوست من است و هیچ‌گونه خصومتی با او ندارم اما باید به خواسته‌های جامعه کاراته نیز اهمیت داد و هیچ موضوع منفی‌ در مورد «دبیر قبلی» فدراسیون وجود ندارد.

وی ادامه داد: محسن‌ آشوری از کاراته جداشدنی نیست، همانطور که ناظریان بعد از رفتنش هنوز هم جزو این خانواده است. من هم سالیانی در کاراته نبودم اما این بدان معنا نبود که از این رشته جدا شده‌ام. آشوری جزو زحمت‌کشان این رشته است و در سبک‌های آزاد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. او سالیان سال خدمت کرده و همانطور که گفتم در تغییر او هیچ دلیل منفی‌ وجود ندارد.

رئیس فدراسیون کاراته عنوان کرد: موضوع تغییر را جهت اطلاع وزرات ورزش و جوانان به مسئولان اطلاع داده شده و مشکل خاصی از این بابت وجود ندارد. طبق قانون می‌توانم دبیر فدراسیون را تغییر دهم. برای جایگزینی وی نیز در این سمت با محمدعلی مردانی و احمد صافی صحبت شده ولی هنوز به جمع‌بندی لازم در این مورد نرسیده‌ام و قطعا در آینده اخبار این امر نیز به رسانه‌ها اعلام می‌شود.

سمندر در مورد ادامه فعالیت عشرت شاه‌محمدی نیز به عنوان نایب رئیس بانوان به تسنیم گفت: شاه‌محمدی فعلا به کار خودش ادامه می‌دهد و هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده است.

دیدگاه‌ها