کد خبر : 1257016 | 12 مرداد 1394 ساعت 12:24 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

شاید سال بعد به القادسیه بروم

طاهری: می‌دانستیم به تاسیسات می‌بازیم

بازیکن ایرانی تیم القادسیه کویت که به صورت قرضی برای این تیم در فوتسال جام باشگاه‌های آسیا بازی می‌کند، گفت: می‌دانستیم برابر تیم تاسیسات دریایی شکست می‌خوریم ولی نه با این تعداد گل.

طاهری: می‌دانستیم به تاسیسات می‌بازیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر محمد طاهری، درباره تقابلش با تیم ایران در فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در لباس تیم القادسیه کویت، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازی کردن برابر نماینده ایران برایم بسیار دشوار بود. ما می‌دانستیم بازی سختی داریم و باید از همینجا به وحید شمسایی و تیم خوبی که دارد، تبریک بگویم.

وی افزود: بعد از آنکه از تاسیسات چند گل خوردیم، بازیکنان ما بازی را ول کردند. ما قبل از بازی می‌دانستیم که می‌بازیم ولی نه با این نتیجه. ان شاءالله که هم ما و هم تاسیسات به فینال برسیم و دوباره با این تیم در فینال بازی کنیم.

بازیکن ایرانی تیم القادسیه درباره حضورش در این تیم و شرایط آن تاکید کرد: القادسیه امکانات خوبی دارد. من قصد مقایسه این تیم با فوتسال ایران را ندارم چون بازیکنان ما جزو بزرگان فوتسال دنیا هستند ولی کویت می‌تواند جزو چهار، پنج تیم برتر آسیا باشد ولی نیاز به اردوها و مسابقات بیشتری دارند. من هم سعی کردم در این مدت کوتاه در تیم القادسیه نماینده خوبی برای فوتسال ایران باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا برای ماندن در تیم القادسیه بعد از جام باشگاه‌ها وسوسه نشده‌اید؟»، یادآور شد: اتفاقا با من صحبتهایی شد ولی با تیم منصوری قرارداد دارم و بعید است امسال به القادسیه بروم. شاید این اتفاق سال آینده بیفتد.

طاهری در پایان درباره ارزیابی‌اش از جام باشگاه‌ها گفت: تیم تاسیسات ۱۴ بازیکن تاپ دنیا را در اختیار دارد و برای همین شانس آنها برای قهرمانی بیشتر از همه است. ما دوست داریم دوباره در فینال با تاسیسات دریایی بازی کنیم.

تیم تاسیسات دریایی در دومین دیدار خود در جام باشگاه‌های آسیا، روز یکشنبه موفق شد برابر تیم القادسیه کویت با نتیجه ۹ بر یک به برتری برسد.

دیدگاه‌ها