کد خبر : 1257018 | 12 مرداد 1394 ساعت 12:32 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه یکساله رقابت‌ها آماده است

اردیبهشت ماه، لیگ دسته اول به اتمام می‌رسد

برنامه یکساله رقابت‌های لیگ دسته اول اعلام شده است.

اردیبهشت ماه، لیگ دسته اول به اتمام می‌رسد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال از 26 مرداد ماه با حضور 20 تیم در لیک گروه آغاز خواهد شد.

برنامه یک ساله این دوره از مسابقات از سوی مسئولان سازمان لیگ به کمیته مسابقات تبیین شده است که تیم‌ها هر 7-8 روز یکبار بازی خواهند کرد.

همچنین کمیته مسابقات دو هفته معوقه برای لیگ در نظر گرفته است که با این وجود در رقابت‌های لیگ دسته اول 22 اردیبهشت ما سال 95 به پایان خواهد رسید.

بهروان رئیس کمیته مسابقات در خصوص احتمال انصراف برخی تیم‌ها به خبرنگار فارس گفت: سال آینده قرار است رقابت‌ها با حضور 18 تین برگزار شود و فقط 4 بازی بیشتر برگزار خواهد شد که در این زمینه 70 میلیون هم به تیم‌ها کمک کردیم. توصیه من به تیم‌های لیگ دسته اولی این است که در جام حذفی شرکت نکنند و این به نفع خودشان است زیرا رقابت‌ها فشرده است و در صورت حضورشان در جام حذفی مسابقاتشان بیشتر خواهد شد.

بهروان در مورد اینکه در صورت انصراف تیمی از لیگ دسته اول جایگزین خواهد شد یا خیر؟ گفت: این مسئله باید در هیات رئیسه تصویب شود اما نظر شخصی من این است که تیمی اضافه نشود چراکه بهتر خواهد بود رقابت‌ها با تعداد تیم‌های کمتر برگزار شود.

دیدگاه‌ها