کد خبر : 1257022 | 12 مرداد 1394 ساعت 12:36 | 52K بازدید | 0 دیدگاه

آهی:8 تا 10 روز نیستم

مدافع ملوان بازی استقلال را از دست داد

مدافع ملوانان که بعد از 6 ماه دوری از فوتبال به دلیل مصدومیت در دیدار با ذوب آهن به میدان رفت اما این مصدومیت کهنه باعث شده بازی با استقلال را از دست بدهد.

مدافع ملوان بازی استقلال را از دست داد
به گزارش "ورزش سه"، احمد آهی در این باره گفت: من از بهمن ماه سال گذشته بازی نکردم و بعد از تقریبا 6 ماه به میادین برگشتم. حس خیلی خوبی بود. ابتدا کمی استرس داشتم و همانند کسی بودم که تازه می خواهد فوتبال را شروع کند. اما کمی که گذشت از بازی خودم راضی بودم و تماشاگران و مربی ها نیز از من رضایت داشتند.

او که دوباره دچار مصدومیت شده در همین باره ادامه داد: دیروز فیزیوتراپی بودم بعد از آن ام آر آی گرفتم، ام آر آی را به پزشک تیم مان نشان دادم متاسفانه باید 8 تا 10 روز استراحت کنم و بازی مهم استقلال را از دست دادم. دوست داشت به زور آمپول هم شده به بازی با استقلال برسم اما پزشک تیم مان گفت این کار به تو آسیب می زند.

این بازیکن در مورد کسب پیروزی مقابل ذوب آهن نظرش را اینگونه بیان کرد: تیم ذوب آهن مهره های خوبی دارد و خوب فوتبال بازی می کند. در ضمن تغییرات کمی نسبت به سال گذشته داشتند آنها خیلی زودتر از ما روند آماده سازی شان را شروع کردند اما ما با حضور هوادارانمان که برایمان سنگ تمام گذاشتند و چند ساعت قبل از بازی در استادیوم حضور پیدا کردند توانستیم حریف را از پیش رو برداریم. یکی، دو سال است از عدم حضور هواداران در استادیوم انتقادل می کنند اما هواداران ما با با میل خودشان استادیوم را پر می کنند. گرچه هوا خیلی بد بود و اذیت شدیم اما هر طور که بود توانستیم ذوب آهن را شکست بدهیم.

این بازیکن در مرد حضور امیر قلعه نویی در ملوان نظرش را اینگونه بیان کرد: امیرخان به تیم شخصیت داده و با این مهره های خوبی که داریم می توانیم جز 4 تیم مدعی قرار بگیریم. اما ما واقعا امکانات ضعیفی داریم نمی دانم چگونه آنها را توصیف کنیم شاید شما برداشت کنید امکانات تیم ما معمولی است ولی باور کنید در حد یک تیم دویی هم امکانات نداریم؛ نه زمین تمرین خوبی است، نه خوابگاه خوبی. امسال تیم ما خوب است و ازلحاظ مهره ای می توانیم با رقیبان رقابت کنیم اما از لحاظ امکانات نه. ما با 50، 60درصد آمادگی مان ذوب آهن را بردیم و به این تیم موقعیت خاصی ندادیم ولی از لحاظ امکانات با آنها برابری نمی کنیم. همه چیز ذوب آهنی ها روی اصول است.

آهی در پایان در مورددیدار مقابل استقلال در هفته دوم افزود: این دیدار بسیار حساس است، بازی با استقلال در آزادی همیشه سخت است اما خوشبختانه امیر قلعه نویی روی این تیم شناخت و تدابیر خاص خودش را برای این بازی دارد. برد در بازی اول لیگ باعث شد که ما روحیه بگیریم و الان هم به تهران بیاییم تاصددرصد ببریم. ای کاش می توانستم در این دیدار تیمم را همراهی کنم اما نمی شود برای هم تیمی هایم آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها