کد خبر : 1257031 | 12 مرداد 1394 ساعت 13:00 | 11.3K بازدید | 3 دیدگاه

ساکت به باقریان تبریک گفت

تمرین سپاهان پیش از دربی پشت درهای بسته

کادرفنی تیم فوتبال سپاهان تصمیم گرفت تمرینات روزهای آینده خود پیش از دربی اصفهان را بدون حضور تماشاگران و رسانه‌ها برگزار کند.

تمرین سپاهان پیش از دربی پشت درهای بسته
به گزارش "ورزش سه"، تمرینات آماده‌سازی تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در هفته دوم پانزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور، در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

طبق اعلام سایت باشگاه سپاهان اصفهان، بنا به صلاحدید کادرفنی تمرینات شاگردان فرکی در این روزها بدون حضور تماشاگران و در مجموعه فرهنگی ورزشی فردوس فولاد مبارکه انجام خواهد شد.

از سوی دیگر، محمدرضا ساکت در نامه‌ای انتصاب اصغر باقریان به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان را تبریک گفت. در این نامه آمده است:

«بدینوسیله انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌‎کنم. باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان به عنوان پرافتخارترین باشگاه ایران در دهه اخیر بدون شک همیشه می‌تواند الگوی موفقی برای فوتبال باشگاهی کشور و پرورش دهنده استعدادهای ناب استان اصفهان باشد.

بدون تردید در این مسیر تجارب و سوابق ارزنده شما برادر بزرگوار در قامت مدیریت اداره تربیت بدنی استان خوزستان و مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در سایه استفاده از نقطه نظرات کلیه صاحب نظران، پیشکسوتان و هواداران می‌تواند موجبات تحقق این مهم و دسترسی به اهداف تدوین شده را فراهم آورد. اینجانب ضمن عرض تبریک دوباره توفیق روزافزون حضرتعالی را از درگاه خداوند منان آرزومندم.امید است در سایه الطاف لایزال الهی موفق، موید و پیروز باشید.»

دیدگاه‌ها