کد خبر : 1257050 | 12 مرداد 1394 ساعت 14:02 | 12.2K بازدید | 2 دیدگاه

آشوبی: حس خاصی در بازی اول نداشتم

هافبک تازه وارد استقلال اهواز می گوید حس خاصی از اینکه دوباره به لیگ برتر برگشته ندارد.

آشوبی: حس خاصی در بازی اول نداشتم
به گزارش "ورزش سه"، فرزاد آشوبی در مورد اینکه بعد از یک سال دوباره به لیگ برتر به میدان رفت و اینکه چه حسی داشت گفت: حس خاصی نداشته به هر حال من سال ها درلیگ برتر بازی کردم و یک سال وقفه افتاد و مجبور شدم به لیگ یک بروم. حس خیلی خاصی نبود اما خوشحال بودم. دارم به جایی که به آن تعلق دارم بازی می کنم.

او در مورد اینکه با توجه به اینکه زمان کمی است که تیمشان بسته شده، اما توانستند در بازی اول با صبای قم عملکرد قابل قبولی داشته باشند ادامه داد: خدا را شکر جو خوبی بین بچه ها و کادرفنی برقرار است. ما تمرین بدنی زیادی نکردیم و هماهنگی نداشتم اما نتیجه قابل قبولی با صبا به دست آوردیم ولی باید واقع بین باشیم. زیرا کارمان در ادامه لیگ خیلی سخت است.

این بازیکن در مورد دیداری که با سیاه جامگان مشهد پیش رو دارند نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی مهمی در خانه خودمان داریم با توجه به اینکه لیگ مان هنوز شکل و شمایل خاصی به خود نگرفته هر چقدر بتوانیم در این مدت امتیاز جمع کنیم موفق ترهستیم.

آشوبی که سال های گذشته در تیم های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس توپ می زد و اینکه چرا حالا باید در استقلال اهواز بازی کند افزود: هر کس دیدگاه خاصی به زندگی و فوتبالش دارد. من هم دیدگاه خاص خودم را دارم. توضیح خاصی ندارم در این رابطه بدهم یکسری شرایط باید مهیا می شد که نشد و اصلا هم اشکالی ندارد آدم از آینده اش خبر ندارد.

دیدگاه‌ها