کد خبر : 1257069 | 12 مرداد 1394 ساعت 14:52 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

مجوزهای قانونی را اخذ خواهیم کرد

جهان‌بینی: انتقال صبا کامل انجام نشده است

مدیرعامل باشگاه صبا گفت: انتقال باشگاه صبا به بخش خصوصی هنوز به صورت کامل صورت نگرفته است و ما پس از اخذ مجوزهای لازم این کار را انجام خواهیم داد.

جهان‌بینی: انتقال صبا کامل انجام نشده است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس عباس جهان‌بینی، در خصوص دیدار صبا در هفته اول اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم ما کمتر از دو هفته فرصت تمرین داشت اما بازی خوبی در هفته اول انجام داده است. ما برای رسیدن به آمادگی صد در صد نیاز به زمان داریم. بازیکنان خوبی داریم که می‌توانیم در هفته‌های آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

وی در مورد اینکه پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده انتقال صبا به بخش خصوصی غیرقانونی بوده گفت:‌ به نظرم مسئولان در جریان کامل کار نبودند، بحث انتقال صبا به صورت کامل صورت نگرفته و طبیعی است که ما برای انتقال باشگاه به بخش خصوصی طبق قانون عمل خواهیم کرد و مجوزهای لازم را اخذ می‌کنیم. یکی از مجوزها هم سازمان خصوصی‌سازی است که پس از این که این مجوز را گرفتیم بحث انتقال کامل را انجام خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه صبا در خصوص فسخ قرارداد با بازیکن کامرونی این تیم گفت: او از سال گذشته که بازی‌ها تمام شده بود به مرخصی رفت و پس از آن قرار بود با شروع تمرینات به ایران بازگردد که این اتفاق با تأخیر دو هفته‌ای صورت گرفت. پس از حضور او در باشگاه صبا هم تغییراتی به وجود آمده بود. خود او هم تمایل دارد که به کشورش بازگردد. باشگاه هم این مسئله را پذیرفته و طبیعتاً بر سر مسائل مالی باید به توافق برسیم.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنی جایگزین او خواهد شد یا خیر، گفت:‌طبیعاً در مورد این مسئله باید کادر فنی نظر بدهد و هر موقع که آنها پیشنهاد دادند ما بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

دیدگاه‌ها