کد خبر : 1257071 | 12 مرداد 1394 ساعت 14:54 | 6.6K بازدید | 2 دیدگاه

کی‌روش در شرایط تحریم بارها از ایران دفاع کرد

اسلامیان: باید کیروش را حمایت کنیم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در حالی که فدراسیون فوتبال ربطی به تحریم‌های بین‌المللی نداشت اما کی‌روش در این شرایط بارها از ایران دفاع کرد.

اسلامیان: باید کیروش را حمایت کنیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس محمود اسلامیان، در مورد شرایط کی‌روش و غیبت سرمربی پرتغالی تیم ملی گفت: کی‌روش یک مربی بین‌المللی است و با حضور چند ساله در فوتبال ایران به خوبی با فضای فوتبال کشور شناخت کافی پیدا کرده است، ضمن اینکه او با فرهنگ کشور و خلق و خوی مردم ایران نیز شناخت لازم را به دست آورده است.

وی ادامه داد: در حالی که فدراسیون فوتبال ربطی به تحریم‌های بین‌المللی نداشت اما کی‌روش در این شرایط بارها از ایران دفاع کرد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش عملکرد خوبی در تیم ملی داشته و هرکسی دیگر هم اگر بخواهد در این شرایط به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود، سال‌ها طول می‌کشد تا بخواهد با فضای فوتبال ایران آشنا شده و بخواهد تجربیاتی که کی‌روش در طول این سال‌ها به دست آورده را کسب کند. بنابراین باید کمک کنیم مشکلات کی‌روش را حل کرده و از حمایت کنیم.

اسلامیان در مورد خصوصی‌سازی در فوتبال ایران گفت: یا راه صد ساله‌ای که همه باشگاه‌های خصوصی رفته‌اند اشتباه است یا اینکه واقعا راه درست است و ما اشتباه می‌کنیم.

وی تأکید کرد: باید قبول کنیم که حق پخش تلویزیونی را باید مصوب و این حقوق را باید به باشگاه‌ها پرداخت کرد. در حال حاضر حق پخش تلویزیونی در کشور امارات و سایر کشورهای عربی بین 120 تا 140 میلیون دلار است و این پول نیز برای یک سال به این کشورها پرداخت می‌شود و ما نیز باید با دریافت حق پخش تلویزیونی به سمت خصوصی‌سازی حرکت کنیم.

دیدگاه‌ها