کد خبر : 1257073 | 12 مرداد 1394 ساعت 14:59 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

ایران یک سر و گردن بالاتر از والیبال آسیاست

پشت خط زن تیم ملی والیبال گفت: والیبال ایران یک سر و گردن بالاتر از والیبال آسیاست.

ایران یک سر و گردن بالاتر از والیبال آسیاست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس فرهاد پیروت‌پور امروز در آستانه دیدار تیم ملی والیبال در مقابل تیم تایلند در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: شرایط بازی‌های قهرمانی دانشجویان جهان که در کره برگزار شد با دیدارهای قهرمانی آسیا که ایران میزبانی آن را برعهده دارد متفاوت است.

وی افزود: با اینکه بازی‌های دانشجویان جهان یک رویداد جهانی محسوب می‌شود و تیم‌های خوبی نیز شرکت کرده بودند و از سطح کیفی بالایی برخوردار بود اما در مسابقات قهرمانی آسیا تیم‌ها با تمام قدرت ظاهر شده‌اند و تیم‌هایی که از آسیا در لیگ جهانی حضور داشتند با همان تیم در این جام حاضر شده‌اند.

پیروت‌پور گفت: تیم ایران نیز تیم بسیار خوبی است اما برای حضور در این بازی‌ها، بازی‌های تدارکاتی زیادی انجام نداد که پس از انجام چند بازی به هماهنگی نسبی رسیده‌ایم و بازی به بازی بهتر و هماهنگ‌تر عمل می‌کنیم.

پشت‌خط زن تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد: هدف ما این است که در این مسابقات روی سکو قرار بگیریم و در این راستا تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم که بازی‌های خوب و در شأن مردم ایران را ارائه دهیم و قدرت والیبال ایران را به رخ تمام رقبا بکشیم.

وی تصریح کرد: سطح والیبال ایران پیشرفت چشمگیری داشته است و تیم‌ها نگاه ویژه‌ای به آن دارند، تیم ملی الف و ب هر دو قدرتمند ظاهر شده‌اند در واقع والیبال ایران یک سر و گردن بالاتر از والیبال آسیا بوده و این امر بسیار مشهود است.

پیروت‌پور اذعان کرد: در مقابل تیم قزاقستان بازی به مراتب سخت‌تری نسبت به بازی گذشته پیش رو داشتیم چون قزاقستان با برنامه والیبال بازی می‌کرد، بازی مقابل تیم چین تاپیه نیز بازی سختی بود چرا که این تیم توانست در بازی‌های قهرمانی دانشجویان جهان رتبه سوم را به دست آورد و با تیم اصلی در این مسابقات حضور یافته است اما با یک بازی خوب و حساب شده توانستیم مقابل این تیم به برتری قاطع برسیم.

این بازیکن تصریح کرد: با اینکه فشار بر روی بازیکنان زیاد است و هر روز یک بازی برگزار می‌شود اما تیم ایران بازی‌های بسیار خوبی به نمایش گذاشته است و همه مصمم هستیم تا در بازی مقابل تایلند و کره نیز پیروز از زمین خارج شویم.

پشت خط زن تیم ملی والیبال افزود: مهم نیست مقابل چه تیمی و با چه قدرتی به میدان می‌رویم چون برای برد وارد زمین می‌شویم و به بازی خودمان فکر می‌کنیم.

وی در خصوص اظهار نظر کارشناسان به بازی خوب خود در این مسابقات و معرفی یک پشت خط زن تمام عیار در والیبال ایران، اظهار کرد: در این مورد باید مردم و کارشناسان نظر بدهند اما در تیم یک نفر مطرح نیست و نتیجه‌گیری تیم اهمیت دارد من نیز مانند سایر بازیکنان با تمام قدرت به میدان می‌روم و سعی می‌کنم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم.

وی افزود: هر بازیکنی دوست دارد که در تیم ملی فیکس بازی کند و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم و در تیم ملی الف نظر آقای کواچ مهم است.

دیدگاه‌ها