کد خبر : 1257082 | 12 مرداد 1394 ساعت 15:30 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

جمشیدی:

پیکان به حقش نرسد به CAS شکایت می‌کند

رئیس هیئت مدیره باشگاه پیکان گفت: وزیر ورزش دستور رسیدگی به درخواست ما را به مراجع ذیصلاح داده اما اگر از این طریق هم حق باشگاه پیکان داده نشود به جای کمیته انضباطی فیفا به CAS شکایت می‌کنیم.

پیکان به حقش نرسد به CAS شکایت می‌کند
به گزارش "ورزش سه" محمد جمشیدی، در مورد روند اعتراض و شکایت باشگاه پیکان نسبت به رأی اخیر کمیته استیناف مبنی بر تجدید نظرخواهی باشگاه راه‌آهن در پرونده موتومبا که منجر به سقوط پیکان به لیگ آزادگان به جای راه‌‌آهن شد گفت: رخواستی را به وزیر ورزش و جوانان در مورد رای کمیته استیناف داده‌ایم که مستنداتمان هم ضمیمه آن شده است. وزیر ورزش در این راستا به مراجع ذیربط دستور رسیدگی داده و ما منتظر پاسخ این درخواست خود هستم. با شناختی که از گودرزی دارم مطمئنم که او مصلحت اندیشی نکرده و به دنبال اجرای عدالت خواهد بود.

وی افزود: کارمان را مرحله به مرحله پیش می‌بریم و اگر از طریق وزیر ورزش نیز به حقمان نرسیم این پرونده را در CAS (دادگاه عالی ورزش) مطرح کرده و پیگیری خواهیم کرد. بر خلاف آنچه در برخی رسانه‌ها مطرح شده ما به کمیته انضباطی فیفا رجوع نمی‌کنیم، چون وکیل باشگاه معتقد است CAS به چنین پرونده‌هایی خیلی سریع‌تر از کمیته انضباطی فیفا ورود کرده و رای می‌دهد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پیکان تاکید کرد: به رایی که دادگاه عالی ورزش خواهد داد صددرصد خوشبین هستیم و آن وقت باید ببینیم مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ چه موضعی خواهند گرفت و چه اقدامی به اجبار انجام می‌دهند هرچند که با تخلف صورت گرفته حتی امکان تعلیق فعالیت‌ برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال ایران نیز وجود دارد.

جمشیدی در مورد وضعیت پیکان تصریح کرد: در حال حاضر پیکان تمرینات خود را زیر نظر مرزبان دنبال می‌کند و مرزبان نیز صحبتی از جدایی نکرده و استعفایی هم بدست ما نرسیده است. وی تا آخر وقت روز گذشته سر تمرین تیم بود و امروز هم با بازیکنان تیم برای حضور در تمرین قرار گذاشته است.

وی اظهار داشت: با توجه به رای اخیر کمیته استیناف برخی از بازیکنان لیگ برتری ما جدا شدند اما تیم خوبی بسته‌ایم. با جذب 2 یا 3 بازیکن دیگر تیم ما کامل‌ می‌شود.

جمشیدی در مورد اینکه آیا امکان تغییرات مدیریتی و به‌ویژه مدیرعامل باشگاه وجود دارد، گفت: خیر؛ ما با کادرمدیریتی قبلی به کارمان ادامه می‌دهیم.

دیدگاه‌ها