کد خبر : 1257094 | 12 مرداد 1394 ساعت 16:18 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم بازی جذاب و جوانمردانه‌ای را مشاهده کنیم

ذوالفقاری: هیچ تیمی شرایط خوبی ندارد

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در ابتدای فصل هستیم و با توجه به اینکه تمامی تیم‌های تغییرات زیادی داشتند هیچ تیمی شرایط خوبی ندارد و در آمادگی صد در صد به سر نمی‌برد.

ذوالفقاری: هیچ تیمی شرایط خوبی ندارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس ایوب ذوالفقاری، درمورد شرایط تراکتورسازی گفت: وضعیت ما مثل تمامی‌ تیم‌های لیگ برتر است. در ابتدای فصل قرار داریم و شرایط همه تیم‌ها تقریباً یکسان است. هیچ تیمی در آمادگی صد درصد به سر نمی‌برد؛ چراکه تیم‌ها فرصت آماده‌سازی کمی در اختیار داشتند. خیلی از تیم‌ها تغییرات‌شان کم بوده، اما در تراکتورسازی تغییرات زیادی صورت گرفته است.

وی افزود: 16 بازیکن از جمع ما جدا شدند و 12 نفر به تراکتورسازی پیوستند. عملکرد ما در نقل‌وانتقالات خوب بوده، ولی تغییرات زیادی صورت گرفته است. به هر حال مدتی زمان می‌برد تا بتوانیم به شرایط آمادگی صد درصد برسیم.

وی درمورد دیدار حساس تراکتورسازی در هفته دوم مقابل گسترش فولاد تبریز، خاطرنشان کرد: بازی بسیار سختی در پیش داریم، حریف ما بازیکنان با تجربه و خوبی را جذب کرده و چند تن از زحمت‌کشان و نفرات باتجربه تراکتورسازی در تیم حریف هستند. هر دو تیم به دنبال کسب 3 امتیاز هستند و بدون شک هر کسی که کم‌تر اشتباه کند، برنده خواهد شد. ما به دنبال 3 امتیاز این دیدار هستیم.

سرپرست تراکتورسازی درمورد اینکه بازیکنان سابق تراکتورسازی در تیم مقابل حاشیه به‌وجود نمی‌آورند، گفت: این مسئله هیچ حاشیه‌ای به همراه ندارد. قانون فوتبال همین است و هر بازیکنی در طول فوتبال خود به تیم‌های مختلفی می‌رود و هر پیراهنی را که به تن می‌کند با تمام توان برای موفقیت آن تلاش می‌کند. همان طور که گفتم انتظار می‌رود رقابت خوبی را از طرف هر دو تیم مشاهده کنیم.

ذوالفقاری درمورد اینکه گفته می‌شود، تراکتورسازی بیش‌تر از حد مجاز بازیکن گرفته است و می‌خواهد فردین عابدینی و ابراهیم عابد‌نژاد را از لیست خود خارج کند، اظهار داشت:‌ عابدینی با ما قرارداد دارد، و لیست ما پر نشده است، حتی در لیست ما فکر می‌کنم 2 جای خالی داریم.

دیدگاه‌ها