کد خبر : 1257095 | 12 مرداد 1394 ساعت 16:22 | 54.6K بازدید | 4 دیدگاه

حضور شهبارزاده استرس آور نیست

پروپجیچ: به خاطر قدم مورد توجه قرار گرفته‌ام

مهاجم کروات جدید استقلال ادعا می کند که به خاطر فیزیک منحصر به فردش مورد توجه قرار گرفته است.

پروپجیچ: به خاطر قدم مورد توجه قرار گرفته‌ام
به گزارش "ورزش سه"، پروپجیچ که روز گذشته با استقلال قرارداد امضا کرد در گفتگوی اختصاصی با ورزش سه به هواداران این تیم وعده داد که بتواند نمایش خوبش در لیگ آلبانی را در ایران هم ادامه بدهد.

از رضایت کادرفنی خوشحالم
از این که موفق شده ام رضایت کارفنی استقلال را بدست بیاورم کاملا خوشحالم. من یک بازیکن حرفه ای هستم و همیشه تلاش می کنم بتوانم کادرفنی تیمم را بدست بیاورم. امیدورام بتوانم در استقلال موفق شوم.

فیزیک من در ایران غیرعادی است
شاید من از نظر فیزیکی کمی برای هواداران استقلال غیرعادی باشم و همه به من توجه کنند. اما باید بگویم که این موضوع در اروپا طبیعی است و چیز عجیبی نیست. معمولا بازیکنانی که در اروپا بازی می کنند بلند قد هستند و فیزیک شان شبیه من است.

کاملا آماده هستم
من چند روز پیش در انتخابی یورو لیگ برای تیمم کوکشی بازی کرده ام و کاملا آماده هستم. ضمن اینکه از وقتی که به ایران آمده ام هم در هتل آکادمی تمرین کردم و وزنه زده ام. کاملا آماده هستم و اگر کادرفنی بخواهند می توانم برای استقلال بازی کنم.

حضور شهباززاده استرس آور نیست
حضور سجاد شهباززاده در استقلال برای من استرس آور نیست. اتفاقا انگیزه های من را زیاد می کند. به هرحال حضور بازیکنان خوب دریک پست باعث پیشرفت بازیکنان می شود و من هم از این موضوع خوشحال هستم و حس رقابت را در من تقویت می کند.

از بازیکنان شناخت ندارم
من فقط یک جلسه با استقلال تمرین کرده ام و طبیعی است که شناخت زیادی از بازیکنان این تیم ندارم. اما در همین مدت هم متوجه شده ام که بازیکنان استقلال بازیکنان با کیفیتی هستند و امیدوارم فصل خوبی را کنار آنها داشته باشم.

دیدگاه‌ها