کد خبر : 1257098 | 12 مرداد 1394 ساعت 16:34 | 98.6K بازدید | 4 دیدگاه

جبهه برابر باشگاه یا...

چرا برانکو به محسن مسلمان اعتقاد ندارد؟

محسن مسلمان در حالی که در نقل و انتقالات پیشنهاد جدی ای از سوی استقلالی ها داشت به درخواست باشگاه پرسپولیس با این تیم قراردادش را به امضا رساند تا سرخپوش شود.

چرا برانکو به محسن مسلمان اعتقاد ندارد؟
به گزارش "ورزش سه"، اما از همان زمان زمزمه هایی مبنی بر عدم اعتماد و اعتقاد برانکو ایوانکوویچ به نوع بازی محسن مسلمان شنیده می شد. زمزمه هایی که با درج مصاحبه ای از او در زمان حضورش در اردوی ترکیه بیشتر شد و هر چند او در ادامه این مصاحبه را تکذیب کرد.
محسن مسلمان در حالی که در تست های مربوط به بدنی و آمادگی ترکیه یکی از بازیکنانی بود که بالاترین نمره را از سوی کادرفنی پرسپولیس دریافت کرده بود، در دیدار برابر پدیده تنها 8 دقیقه فرصت بازی به دست آورد و در تمرینات نیز طبق آنچه که قابل مشاهده است جزو بازیکنان اصلی برنامه های تاکتیکی برانکو ایوانکوویچ نیست.
برانکو که گفته می شود طبق نظر زلاتکو کرانچار از جذب سیدجلال حسینی منصرف شده و طبق نظر مستقیم باشگاه مجبور شد این بازیکن جوان را در لیست تیم خود قرار دهد. باید دید در هفته های آینده برنامه برانکو برای استفاده از این بازیکن چگونه خواهد بود و آیا سرمربی کروات پرسپولیس در جبهه با باشگاه که مستقیما این بازیکن را جذب کرده اند بار دیگر او را نیمکت نشین می کند یا به او فرصتی برای اثبات شایستگی هایش خواهد داد.

دیدگاه‌ها