کد خبر : 1257111 | 12 مرداد 1394 ساعت 17:07 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع با تجربه مسوولان صبا را تهدید کرد

شکوری: پشت پرده صبا را افشا می‌کنم

هادی شکوری که در دقایق آخر نقل و انتقالات از لیست صبا خط خورد، گفت: به احترام علی دایی و بازیکنان صبا هی صحبتی نمی کنم.

شکوری: پشت پرده صبا را افشا می‌کنم
شکوری به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: مربیگری بحث سلیقه ای است و من نمی خواهم در مورد آقای دایی صحبتی کنم ولی از باشگاهی که برایش زحمت کشیدم توقع دارم که حداقل ادب و احترام را رعایت کنند و جواب تلفن من را بدهند. اگر نه من هم پشت پرده اتفاقاتی را که در جام باشگاههای آسیا برای صبا اتفاق افتاد را در رسانه ها افشا می کنم.

او ادامه داد: البته من می دانم که مشکل آقای دایی با من فنی نبوده ولی به هر حال من می دانم که طرف مقابل من شخصی مثل علی دایی است برای همین هم دوست ندارم که در مورد خط خوردنم از صبا حرفی بزنم. هرچند که شخصا خیلی دوست داشتم که بتوانم با او همکاری داشته باشم.

وی افزود: بیشتر ناراحتی من بابت صبا است. من فکر می کنم که بیشتر از حد توانم برای باشگاه مایه گذاشتم. بدون اینکه باشگاه به ما پول بدهد هر روز کیلومترها برای شرکت در تمرینات به قم می رفتم. دو فصل پیش گل بقای صبا در لیگ برتر را من به ذوب آهن زدم. در این فصل در 26 بازی در ترکیب تیم بودم و بهترین بازیهایم را برای صبا انجام دادم. در مقابل نمی دانم که مسوولان صبا روی چه حسابی حتی جواب تلفنهای من را هم نمی دهند. فکر می کنم این دیگر دور از ادب و احترام باشد. من چندین بار به مدیر عامل و مدیر باشگاه زنگ زدم ولی آنها جواب ندادند. برای همین هم من به آنها پیغام دادم که اگر حق و حقوق من را ندهند تمام اتفاقاتی که در جام باشگاههای آسیا افتاده را در رسانه ها افشا می کنم.

شکوری با اشاره به طلبش از صبا باطری گفت: من تقریبا 67 درصد از قرارداد فصل پیشم را که می شود بالای 200 میلیون را نگرفته ام و به هیچ وجه از حق و حقوقم پایین نمی آیم. اگر با سر و صدا از این تیم جدا نشدم فقط بخاطرعلی دایی و هم بازی هایم بود. ولی از حقوقم نمی گذرم.

او گفت: در مورد انتخاب تیم هم باید بگویم که من چون بازیکن آزاد هستم می توانم به هر تیمی در لیگ برتر بروم. در حال حاضر هم دو پیشنهاد از تیمهای لیگ برتری و 4 پیشنهاد از تیمهای لیگ یکی دارم که می خواهم در بهترین گزینه را انتخاب کنم و تا هفته چهارم هم به خودم زمان می دهم.

دیدگاه‌ها