کد خبر : 1257118 | 12 مرداد 1394 ساعت 17:36 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

آذرگون:

تلاش می‌کنیم قلعه‌نویی روی نیمکت بنشیند

عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی تأکید کرد، عبدالحمید رمضانی سمتی در این باشگاه ندارد.

تلاش می‌کنیم قلعه‌نویی روی نیمکت بنشیند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم محمود آذرگون، در مورد اظهارنظر اخیر عبدالحمید رمضانی به عنوان قائم مقام باشگاه ملوان مبنی بر اینکه قلعه‌نویی در ملوان می‌ماند و تمام مشکلات هم برطرف می‌شود، گفت: زمانی که داریوش بهشتی، خریدار قبلی باشگاه ملوان در باشگاه ما فعالیت می‌کرد، رمضانی را به عنوان مشاورش به ویژه در زمینه نقل‌وانتقالات به ما معرفی کرد و به هیچ عنوان از وی به عنوان قائم مقام خود نام نبرد.

وی ضمن تأکید بر اینکه عبدالحمید رمضانی هیچ سمتی در باشگاه ملوان ندارد، افزود: تمام ارکان اصلی باشگاه ملوان برای آنکه در سمت خود در این باشگاه مشغول به کار شوند باید مصوبه هیئت مدیره را داشته باشند که رمضانی هیچ‌گونه مصوبه‌ای نداشته است. با این شرایط او در باشگاه ملوان هیچ مسئولیتی ندارد.

وی در واکنش به صحبت‌های اخیر قلعه‌نویی و تهدیدهای او در خصوص ترک تیم ملوان بندرانزلی اظهار داشت: دغدغه‌های قلعه‌نویی، دغدغه‌های هیئت مدیره ملوان هم به شمار می‌آید و او می‌خواهد مشکلات بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم هرچه زودتر برطرف شود. ما هم به دنبال رسیدگی به این موضوع هستیم و تا امروز به‌صورت میانگین هشت درصد از رقم قرارداد بازیکنان را پرداخت کرد‌ه‌ایم. همچنین به دنبال آن هستیم که بزودی و طی هفته‌های آتی این رقم را به 20 درصد برسانیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان تأکید کرد: احمد دنیامالی (رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان) فردا به ایران بر می‌گردد و بلافاصله چهارشنبه یا پنجشنبه با قلعه‌نویی جلسه خواهیم داشت. به هر حال او تا امروز به خاطر تیم ملوان و هوادارانش نهایت همکاری را با ما داشته و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا او در بازی با استقلال روی نیمکت ملوان بنشیند.

دیدگاه‌ها