کد خبر : 1257122 | 12 مرداد 1394 ساعت 19:11 | 72.7K بازدید | 0 دیدگاه

آبراموویچ شاهد شکست نساجی

برتری پرسپولیس برابر نساجی

پرسپولیس در دیداری تدارکاتی موفق شد تیم نساجی قائمشهر را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

برتری پرسپولیس برابر نساجی
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی در هفته اول لیگ برتر، امروز در دیدار دوستانه به مصاف نساجی قائمشهر رفتند و در این دیدار را با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدند.

برای پرسپولیس در این دیدار امید عالیشاه و فرشاد احمدزاده برای پرسپولیس و علی ریاحی برای نساجی گل زدند تا این دیدار دوستانه با برتری شاگردان برانکو به پایان برسد و آنها با روحیه ای مناسب به مصاف استقلال خوزستان بروند.

سرمربی کروات پرسپولیس در این دیدار و در نیمه اول از بازیکنان ذخیره اش سود برد و قدیمی پور، رضا نورمحمدی، سیدعلی فاطمی، امید عالیشاه، احمد نوراللهی، بن‌سون، مایکل اومانیا، وحید حیدریه، محمد رحمتی، محسن مسلمان و مهدی طارمی یازده بازیکن برانکو برای نیمه اول بودند. در این نیمه مهدی طارمی دو فرصت ایده آل گلزنی را در حالتی تک به تک با دروازه بان حریف از دست داد و در سومین فرصتش روی این مهاجم خطای پنالتی صورت گرفت تا عالیشاه آن را تبدیل به گل اول این تیم کند.

در نیمه دوم پرسپولیس دست به چند تغییر زد و چند بازیکن اصلی این تیم که در دیدار برابر پدیده نیز به میدان رفته بودند وارد ترکیب شدند.

اتفاق مهم را می توان به مصدومیت فرشاد احمدزاده که در نیمه دوم وارد زمین شده بود قلمداد کرد و برانکو مجبور شد این بازیکن را تعویض کند.

صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر و علی پرهام، مالک این باشگاه با حضور در درفشی فر از نزدیک شاهد بازی بودند و مالک این باشگاه از سوی 30 هوادار نساجی که در مجموعه حاضر شده بودند به شدت با شعار پرهام آبراموویچ تشویق شد!

رامین رضاییان و محسن بنگر، دو بازیکن شمالی پرسپولیس برخورد گرمی با همشهری های خود داشتند و پیش از آغاز بازی به سمت مسوولان و بازیکنان نساجی قائمشهر رفتند.

دیدگاه‌ها