کد خبر : 1257136 | 12 مرداد 1394 ساعت 18:10 | 194.9K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش روز:

دخیا در مسیر رونالدو، راموس، مودریچ و بیل

کمتر از یک ماه دیگر به اتمام فصل نقل و انتقالات وقت باقی است اما در اردوی رئال مادرید، آرامش عجیبی حکمفرماست.

دخیا در مسیر رونالدو، راموس، مودریچ و بیل
به گزارش "ورزش سه"، پس از حل مشکل تمدید قرارداد راموس، حالا فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید تنها یک چالش جدی پیش رو دارد و آن هم جذب داوید دخیا از منچستریونایتد است. شنبه 17 مرداد قرار است اولین بازی یونایتد در لیگ برتر انگلیس مقابل تاتنهام برگزار شود و بی شک رئالی ها دوست ندارند دخیا در آن روز به عنوان بازیکن منچستریونایتد به میدان برود و علاقمندند تا پرونده انتقال او به مادرید تا پیش از روز شنبه نهایی شود اما اگر این اتفاق هم نیفتد، برای رئال مادرید مساله تازه و عجیبی نیست.

بدون شک فلورنتینو پرز را می توانیم یک کارشناس خبره در بازار نقل و انتقالات قلمداد کنیم. او از سال 2000 که به ریاست باشگاه رئال مادرید دست یافت، تاکنون ستاره های بزرگی را برای این باشگاه شکار کرده است. برخی از این ستارگان هم دقیقا در روز آخر فصل نقل و انتقالات و با صبوری پرز به رئال پیوسته اند.

پرز از آن دسته مدیرانی است که نه فشارهای تیم مقابل و نه نزدیک شدن به پایان نقل و انتقالات، هیچکدام او را عصبی نمی کنند. او پیش از این در 4 مورد نشان داده است که به جای احساسی شدن، با در پیش گرفتن یک رویه منطقی، چگونه توانسته بازیکنان موردنظرش را در آخرین دقایق جذب کند.

سال 2002، رونالدوی برزیلی پس از هفته ها مذاکره، روز 31 آگوست و در آخرین دقایق نقل و انتقالات از اینتر به رئال پیوست. سه سال بعد، سرخیو راموس جوان بود که در آخرین دقایق از سویا راهی رئال مادرید شد. پرز با پرداخت 27 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد این بازیکن، او را به خدمت گرفت.

سال 2012 همین داستان در مورد لوکا مودریچ تکرار شد. تاتنهامی ها روز آخر نقل و انتقالات راضی به واگذاری او شدند. یک سال بعد یعنی سال 2013، گرت بیل بود که بر سر جذب او تا 31 آگوست جنگ سردی بین رئال و تاتنهام درگرفت.
بیل از حضور در تمرینات سرباز زده بود و سرانجام تاتنهامی ها در دقایق پایانی فصل نقل و انتقالات راضی به جدایی او شدند تا گران ترین انتقال تاریخ فوتبال رقم بخورد. آیا امسال هم دخیا در روز پایانی نقل و انتقالات، پیراهن سفید رئال را به تن خواهد کرد؟

دیدگاه‌ها