کد خبر : 1257209 | 13 مرداد 1394 ساعت 08:49 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار تدارکاتی تیم ملی جوانان با عراق و سوریه

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: دیدارهای تدارکاتی با تیم های عراق و سوریه به منظور ایجاد هماهنگی و آماده سازی بیشتر بازیکنان برگزار خواهیم کرد.

دیدار تدارکاتی تیم ملی جوانان با عراق و سوریه
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، امیر حسین پیروانی با اشاره به انتخاب 26 بازیکن و برگزاری اردوی تدارکاتی این تیم، افزود: بازیکنان فعلی را از بین دو تا سه هزار نفر انتخاب کرده ام و برای این منظور از کادر فنی تیم های لیگ جوانان کشور، لیگ دسته یک و دو و باشگاه های تهران ،کمیته استعداد یابی فدراسیون فوتبال ،کارشناسان، دوستان و مربیان کمک گرفتم.

وی افزود: با همکاری مسوولان لیگ های داخلی کار انتخاب بازیکنان آسان تر خواهد شد از طرفی در این راه تمام تلاش خود را برای ضایع نشدن حق بازیکنان به کار بستیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با اشاره به اینکه هنوز ترکیب نهایی تیم مشخص نشده است، ادامه داد: در طول زمان برگزاری اردوها تعداد دیگری از بازیکنان از تیم جدا و درصورت کشف استعداد جدید بازیکنانی به تیم اضافه خواهند شد تا دست ما برای انتخاب برترین و ترکیب نهایی باز باشد.

پیروانی درپاسخ به این سوال که از تیم های کویت و اردن همگروه های ایران در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا چقدر شناخت دارید، گفت: بازیکنان این دو تیم فوتبال را با حوصله بازی کرده و تکنیک بالایی دارند و ما برای اینکه بتوانیم شناخت بازیکنان از این دو تیم را بیشتر کنیم، دیدارهای آن ها را به خوبی آنالیز و شبیه سازی کردیم.

وی افزود: در همین ارتباط برنامه دیدارهای تدارکاتی با تیم های عراق و سوریه که از نظر شیوه بازی تیم های اردن و کویت بسیار نزدیک هستند، انتخاب کردیم. این بازیها از 26 تا31 مردادماه در مشهد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد : تیم جوانان عراق از تیم های قدرتمند آسیا است که بازی با آنها می تواند محک خوبی برای بازیکنان ما باشد.

سرمربی تیم جوانان فوتبال در مورد شرایط برگزاری اردو خاطرنشان کرد: تیم جوانان مجبور بود اردوی خود را در شهرهای مختلف برگزار کند. بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی با توجه به امکانات خوبی که دارد مورد توجه ما قرار گرفت هر چند زمین بازی به مانند بسیاری از ورزشگاه های ایران شرایط استاندارد را ندارد اما در مجموع از شرایط موجود راضی هستیم.

پیروانی درباره این که تیم فوتبال جوانان چه مقدار شانس قهرمانی دارد، گفت: در سال های قبل تیم هایی به مانند استرالیا، کره جنوبی و ژاپن از مدعیان قهرمانی بودند، اما دریکی دو سال قبل دیدیم که تیم هایی همچون ویتنام، قرقیزستان و حتی میانمار رقیب تیم های مدعی بوده اند. این یعنی فوتبال پایه در آسیا رشد کرده است و تمام تیم های آسیایی قوی هستند.

تیم فوتبال جوانان ایران در رقابت های انتخابی فوتبال قهرمانی زیر 19 سال آسیا با کویت، اردن و نپال همگروه است.

این رقابت ها با حضور تیم های 43 فدراسیون عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) در10 گروه و در دو منطقه غرب (25 تیم) و شرق آسیا (18 تیم) از 6 تا 14 مهرماه 94 در مشهد برگزار می شود.

دیدگاه‌ها