کد خبر : 1257227 | 13 مرداد 1394 ساعت 10:35 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

ساخت هتل برای کشتی‌گیران به زودی آغاز می‌شود

حضور وزیر ورزش در فدراسیون کشتی

سخنگوی فدراسیون کشتی با بیان این که وزیر ورزش و جوانان زمین مورد نیاز برای ساخت هتل و آکادمی کشتی را در اختیار فدراسیون کشتی قرار داد، گفت: این هتل به زودی با حمایت بانک پاسارگاد وارد مراحل ساخت خواهد شد.

حضور وزیر ورزش در فدراسیون کشتی
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا علیرضا رضایی، درباره بازدید وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون کشتی و امکانات ورزشکاران ملی‌پوش این رشته، اظها‌ر کرد: دکتر گودرزی به عنوان یکی از اساتید دانشگاه که خود از جامعه کشتی ایران است و به خوبی با مشکلات این رشته آشنا است، بازدید بسیار خوب و مثبتی از فدراسیون کشتی داشت و در جلسه‌ای که در حدود دو ساعت و نیم طول کشید مباحث بسیار خوبی مطرح شد که می‌تواند فواید زیادی برای ورزش اول ایران داشته باشد.

سخنگوی فدراسیون کشتی افزود: این جلسه و بازدید، خارج از محیط‌ اداری و بسیار دوستانه و صمیمی بود و مطمئنا حضور ایشان می‌تواند کمک بسیار خوبی برای کشتی ایران باشد و روحیه اهالی این رشته را بالاتر ببرد. عزم دکتر گودرزی را برای رشد هر‌ چه‌ بیشتر کشتی و موفقیت این رشته بسیار جدی دیدیم و مطمئنا تداوم این گونه جلسات و بازدیدها می‌تواند فواید هر‌ چه‌ بیشتری برای کشتی ایران داشته باشد.

وی تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان از خانه کشتی شماره یک و دو و همچنین فدراسیون کشتی بازدیدی داشت و همچنین پای صحبت کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نشست و صحبت‌های بسیار مفید و سازنده‌ای برای رشد این رشته رد و بدل شد.

رضایی با اشاره به این که مراحل ساخت هتل برای اسکان ملی‌پوشان کشتی در اردوها به زودی آغاز خواهد شد، گفت: دکتر گودرزی زمین بسیار مناسبی برای ساخت هتل، در نظر گرفتند و مراحل ساخت آن به زودی با حمایت دکتر قاسمی، مدیر‌عامل بانک پاسارگاد آغاز خواهد شد که جا دارد از دکتر گودرزی و دکتر قاسمی به خاطر توجه ویژه‌شان به ورزش اول ایران صمیمانه قدردانی کنیم. این مکان قرار است به عنوان هتل و آکادمی کشتی مورد استفاده کشتی‌گیران قرار گیرد. مطمئنا تامین چنین امکاناتی می‌تواند به موفقیت هر‌ چه‌ بیشتر این رشته کمک کند.

دیدگاه‌ها