کد خبر : 1257229 | 13 مرداد 1394 ساعت 10:41 | 7.2K بازدید | 1 دیدگاه

پرسپولیس زیبا بازی کرد

حضور اعضای جدید در هیات مدیره صحت ندارد

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد هنوز هیچ فرد جدیدی به عضویت هیات مدیره این باشگاه درنیامده است.

حضور اعضای جدید در هیات مدیره صحت ندارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، صبح امروز سه‌شنبه خبر عضویت مهدی خواجه‌وند، امیرحسین مجید و حسام عقبایی به هیات مدیره پرسپولیس مطرح شد، اتفاقی که حتی از سوی عقبایی رئیس اتحادیه اصناف مورد تایید قرار نگرفت.

محمد زادمهر، در خصوص حضور نفرات جدید در هیات مدیره پرسپولیس اظهارکرد: هنوز هیچ فرد جدیدی به هیات مدیره پرسپولیس اضافه نشده و ما از این مساله که ۳ نفر به عضویت هیات مدیره در آمده‌اند، اطلاعی نداریم.

وی افزود: در این روزهای شرکت‌های مختلفی برای اسپانسر پرسپولیس شدن، درخواست‌های خود را ارائه کردند اما هیات مدیره و مدیران باشگاه درصدد انتخاب بهترین گزینه هستند تا حضورش به سود آینده باشگاه باشد، به همین دلیل هنوز اسپانسر پرسپولیس مشخص نشده است.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت علی‌اکبر طاهری تاکید کرد: ایشان هرچند سرپرست باشگاه هستند اما با توجه به شان و جایگاهی که دارند، با اختیارات مدیرعامل در باشگاه به فعالیت می‌پردازند.

زادمهر همچنین در مورد عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر گفت: برانکو، دستیارانش و بازیکنان پرسپولیس همه تلاش خود را به کار بستند و برابر پدیده مشهد بسیار با تعصب بازی کردند. هرچند پرسپولیس زیبا بازی کرد اما نتیجه بدست آمده دلخواه هواداران نبود.

دیدگاه‌ها