کد خبر : 1257236 | 13 مرداد 1394 ساعت 10:49 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

مبارزه بوکسورها در انتخابی کیفیت لازم را نداشت

حسینی: نمی‌توانیم مانع تصمیم مظاهری شویم

نایب‌ رئیس فدراسیون بوکس گفت:‌ دوست داریم مظاهری در تیم ملی فعالیت کند اما فعلا نمی‌توانیم مانع تصمیم او شویم.

حسینی: نمی‌توانیم مانع تصمیم مظاهری شویم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس روح‌الله حسینی، در مورد شرایط فنی انتخابی تیم ملی بوکس،‌ اظهار داشت: تیم ملی بوکس پس از بازگشت از اردوی مشترک در کشور اوکراین یک استراحت کوتاهی داشت و پس از آن طبق تاریخی که از قبل مشخص شده بود، انتخابی تیم ملی طی دو روز برگزار شد اما با توجه به خستگی که ملی‌پوشان داشتند کیفیت لازم را در مبارزاتی که بوکسورها انجام دادند شاهد نبودیم. البته روز دوم عملکرد نفرات حاضر در مسابقات بهتر از روز اول بود.

وی در واکنش به صحبت‌های کاپیتان تیم ملی که مدعی شده فعلا به تیم ملی بوکس فکر نمی‌کند، گفت: ما دوست داریم که مظاهری تا زمانی که می‌تواند به تیم ملی بوکس کمک کند. او تجربیات و افتخارهای زیادی را در کارنامه خود دارد. حالا به هر حال تصمیمی است که او گرفته و ما هم نمی‌توانیم مانع تصمیمات او باشیم البته ناگفته نماند اصل انتخابی‌ها برای المپیک است که او اگر خواست می‌تواند در مرحله بعدی انتخابی‌ها بعد از قهرمانی آسیا شرکت کند. شاید هم تمایلی برای حضور در انتخابی نداشته باشد و من در مورد این موضوع اطلاعی ندارم.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا در وزن 91 کیلوگرم در غیاب مظاهری مشکلی پیش نخواهد آمد، عنوان کرد: در انتخابی تیم ملی مبارزات خوبی را در وزن 91 کیلوگرم داشتیم. در گذشته مظاهری عملکرد خوبی در این وزن داشت و در حال حاضر نیز یکی دو نفر بوکسور خوب در سنگین وزن داریم البته باید عملکرد آنها را در بازی‌های برون‌ مرزی ارزیابی کنیم.

نایب‌ رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که آیا اسامی تیم ملی امروز اعلام خواهد شد یا خیر، خاطرنشان کرد:‌ بعید می دانم اسامی تیم ملی امروز مشخص شود؛ چرا که در یکی دو وزن اختلاف نظرهای بسیار کوچکی وجود دارد که رئیس فدراسیون باید در مورد این موضوع تصمیم بگیرد.

حسینی در این خصوص که فینال مسابقات احسان روزبهانی در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای مصادف شده با رقابت‌های قهرمانی آسیا و به همین دلیل روزبهانی در این رقابت‌ها غیبت‌ خواهد داشت و آیا این موضوع صحت دارد، اظهار داشت: دقیقا در تاریخی که مسابقات قهرمانی آسیا قرار است برگزار شود همان زمان فینال مسابقات دفاع از عنوان قهرمانی قرار است برگزار شود؛ به همین دلیل روزبهانی ناچار است در ‌همان مسابقات شرکت کند و در رقابت‌های قهرمانی آسیا غیبت خواهد داشت. البته در وزن 81 کیلوگرم چند بوکسور داریم که ان‌شاءالله بتوانند جایگزین خوبی برای روزبهانی در قهرمانی آسیا باشند.

دیدگاه‌ها