کد خبر : 1257249 | 13 مرداد 1394 ساعت 11:17 | 11.6K بازدید | 2 دیدگاه

باید در اولین میزبانی برنده شویم

کلاه‌کج: بازوبند یک تکه پارچه است

کاپیتان تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: تمام بازیکنان ما کاپیتان هستند و بازوبند یک تکه پارچه است.

کلاه‌کج: بازوبند یک تکه پارچه است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس عادل کلاه‌کج، در مورد عملکرد تیمش در هفته اول لیگ برتر و تساوی مقابل صبای قم، گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و در مسابقه اول با وجود شرایط سختی که داشتیم توانستیم به پیروزی برسیم. کارهای تاکتیکی و بدنی را به صورت فشرده انجام می‌دهیم تا در مسابقات کم نیاوریم.

وی افزود: در هفته دوم لیگ برتر به مصاف سیاه‌جامگان می‌رویم. این مسابقه برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد. با توجه به اینکه استقلال اهواز بعد از مدت‌ها در خانه به میدان می‌رود برای اینکه دل هواداران را شاد کنیم باید 3 امتیاز را بگیریم.

کاپیتان استقلال اهواز در مورد سیاه‌جامگان تصریح کرد: سیاه‌جامگان تیم بسیار خوبی است. آنها کادرفنی قوی دارند. تیم‌های رسول خطیبی همیشه فوتبال انرژیکی به نمایش گذاشتند. البته ما در خانه به میدان می‌رویم و حمایت هوادارانمان را داریم. باور کنید در تمرینات ما هوادار بیشتری نسبت به تیم‌هایی که سال قبل در آن بازی کردم حضور پیدا می‌کنند. امیدوارم این مسئله به ما کمک کند تا 3 امتیاز را بگیریم.

کلاه‌کج در ارتباط با اینکه بازوبند کاپیتانی به او سپرده شده است، اظهار داشت: این لطف کادرفنی و مدیریت باشگاه بود. بازوبند کاپیتانی مسئولیتم را سخت تر کرده است. قبل از من نفرات بزرگی بازوبند را به دست بستند. از تمام بازیکنان بزرگ استقلال اهواز که قبل از این بازوبند را به دست بستند رخصت می‌گیرم و به این مسئله که این مسئولیت را به من دادند افتخار می‌کنم. البته همه در تیم ما کاپیتان هستند و بازوبند یک تیکه پارچه است.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد وضع تیمشان خوب است و سکه پاداش گرفتند، اظهار داشت:‌ توجهی به پاداش و این حرف‌ها نداریم. وضعیت تیم ما بسیار حساس است و باید تلاش کنیم تا نتایج خوبی بگیریم. متاسفانه از همان ابتدا علیه ما هجمه شد که این تیم آسانسوری خواهد بود. از همین‌ هفته‌های ابتدایی لیگ باید تلاش کنیم تا این ذهنیت بد را از تیم دور کنیم و شرایط خوبی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها