کد خبر : 1257250 | 13 مرداد 1394 ساعت 11:19 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز با صبا توافق نکرده‌ام

تارتار: آچیله در لیست مازادمان بود

تارتار: آچیله در لیست مازادمان بود چند هفته به زمان نیاز داریم تا آمادگی جسمانی‌مان مطلوب شود

تارتار: آچیله در لیست مازادمان بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا مربی تیم صبای قم گفت: درست است که تیم‌مان دیر جمع شد ولی با آمدن علی دایی و یک سری از بازیکنان باکیفیت، وضعیت خوب است. فقط در آمادگی جسمانی کمی مشکل داریم که باید چند هفته‌ای بگذرد تا از لحاظ بدنی وضعیت‌مان بهتر شود.

وی درباره بازی اول تیم صبا در لیگ پانزدهم اظهار کرد: بازی ما کاملا یک طرفه بود، به طوری که توپ و میدان کاملا در اختیار ما بود ولی در زدن ضربات آخر کم‌دقت بودیم وگرنه می‌توانستیم سه امتیاز شیرین این بازی را بگیریم که وضعیت‌مان بهتر شود.

تارتار افزود: هدف ما این است که بازی‌های بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم ولی مشکل ما فقط بحث دیر بسته شدن تیم و بحث آمادگی جسمانی است که باعث شده از کارهای تاکتیکی عقب بمانیم.

وی در پاسخ به اینکه این عقب‌ماندگی‌ها تا چه حد قابل جران است، تاکید کرد: جبران این عقب ماندگی‌ها حداقل به چهار یا پنج هفته زمان نیاز دارد. همه تیم‌ها حداقل شش بازی تدارکاتی را انجام می‌دهند ولی ما این شرایط را نداشتیم.

مربی تیم صبا در پاسخ به اینکه بعد از گذشت هفته اول لیگ حسش از در کنار علی دایی بودن به عنوان مربی چطور است، گفت: علی دایی مربی بزرگی است و به نوعی نماد فوتبال کشورمان در فوتبال دنیا هم هست و افتخار می‌کنم در کنار او هستم. خودم هم نیاز به استراحت داشتم و با توجه به اتفاقاتی که سال قبل در بحث داوری افتاد شرایط سختی رخ داد و نیاز به آرامش بیشتری داشتم و کجا بهتر از اینکه در کنار دایی باشم.

وی در مورد دستمزد و وضعیت توافقش با تیم گفت: هنوز توافق صورت نگرفته است. قبل از اینکه علی دایی بیاید من به عنوان سرمربی با باشگاه قرارداد داشتم و قرار بود بحث مالی همان طور بماند و حالا مالک جدید که آمده هنوز توافق نهایی صورت نگرفته است.

تارتار در مورد آچیله، مهاجم کامرونی صبای قم در فصل قبل که قراردادی سه ساله با باشگاه بسته بود و در این فصل دایی او را نخواست اظهار کرد: آچیله در لیست خودم هم نبود. او قرارداد دارد ولی در لیست مازاد ما بو.د حالا باید توافقی با او صورت بگیرد که بتواند برود و تیمی را انتخاب کند.

دیدگاه‌ها