کد خبر : 1257254 | 13 مرداد 1394 ساعت 11:30 | 31.4K بازدید | 1 دیدگاه

در صورت پیروزی بر کره جنوبی؛

ایران به مصاف بازنده دیدار ژاپن و استرالیا می‌رود

تیم ملی «ب» ایران در صورت کسب پیروزی در بازی مقابل کره به عنوان سرگروه در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا با تیم چهارم گروه F دیدار می‌کند.

ایران به مصاف بازنده دیدار ژاپن و استرالیا می‌رود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم ملی والیبال «ب» ایران در دومین و آخرین بازی مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا از ساعت 19 امروز (سه‌شنبه) به مصاف تیم ملی کره جنوبی می‌رود. جدال این دو تیم برای صدرنشینی گروه E به طور قطع تماشایی بوده و حساسیت‌های خاص خودش را خواهد داشت، البته با توجه به حمایت تماشاگران و نوع بازی‌هایی که تیم ملی کره در دیدارهای قبلی نشان داده، احتمال پیروزی شاگردان پیمان اکبری بیشتر است. 

تیم ملی «ب» ایران در صورت کسب پیروزی در بازی امروز مقابل کره به عنوان سرگروه پس از یک روز استراحت (چهارشنبه) در روز پنجشنبه و در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا با تیم چهارم گروه F دیدار می‌کند. تیم چهارم گروه F، بازنده دیدار دو تیم ژاپن و استرالیا خواهد بود که ساعت 15 امروز در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می‌شود.

بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی روز پنجشنبه 15 مرداد ماه، مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا در روز جمعه و دیدارهای رده‌بندی و فینال در روز شنبه 17 مرداد ماه برگزار می‌شود. تیم‌های ایران و چین، امیدهای نخست قهرمانی در هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا هستند.


دیدگاه‌ها