کد خبر : 1257261 | 13 مرداد 1394 ساعت 11:50 | 89K بازدید | 6 دیدگاه

امیدوارم دومین تجربه دربی به سود سپاهان باشد

فرکی: از نویدکیا خبر ندارم

حسین فرکی در مورد شایعه قهر نویدکیا گفت: این خبر صحت ندارد و ما بعد از اردوی ترکیه از او خبر نداریم.

فرکی: از نویدکیا خبر ندارم
فرکی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: بحث حضور نداشتن محرم در تمرینات سپاهان هیچ ربطی به بی نظمی یا قهر ندارد. من از نویدکیا خبر ندارم. به هر حال او گرفتاری دارد که بابت آن از ابتدا به ما گفته بود من البته بعد از اردوی ترکیه با محرم صحبتی نداشتم ولی آنچه که مسلم است او از ابتدا با ما در مورد شرایطش صحبت کرده بود. من فقط می توانم بگویم که او به بازی دربی نمی رسد.

به برد خانگی نیاز داشتیم

ما هفته اول لیگ را با برد شروع کردیم و موفق شدیم استقلال خوزستان را شکست دهیم. بنا بر قرعه در هفته دوم دربی اصفهان را پیش رو داریم. ما در بازی اول به پیروزی در زمین خودمان در اصفهان نیاز داشتیم که خوشبختانه همین اتفاق هم افتاد. در این هفته هم تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و آماده دیدار در دربی هستیم. این بازی حکم سوپر جامی را دارد که قرار بود سازمان لیگ پیش از دیدارهای لیگ آن را برگزار کند.

تجربه اولین دربی برایم خوب نبود

من تجربه دربی اصفهان را در دیدار دور برگشت لیگ گذشته دارم، ولی متاسفانه در آن دیدار شرایط جوی خوب نبود، ضمن اینکه دروازبان ما هم اخراج شد و هوای جوی هم بد بود و همه چیز دست به دست هم داد تا ما گل مساوی را دریافت کردیم. امیدوارم در این دیدار تجربه بهتری از حضور روی نیمکت سپاهان در دربی به دست بیاورم.  به عقیده من دو تیم از بازیکنان خوبی برخوردار هستند و در تیم حریف، آقای گل محمدی در راس کار قرار دارد که مربی کار بلدی است. امیدوارم در نهایت این بازی در قالب رفاقت و رقابت به سود سپاهان رقم بخورد.

از این هفته باید جدی تر روی امتیازات حساب کنیم

درست است که از لحاظ آماری تعداد پیروزی های سپاهان در دربی بیشتر است ولی ما باید بدانیم که در فوتبال هر بازی شرایط خودش را دارد و هر نتیجه ای ممکن است که رقم بخورد. تیمها و کادر فنی آنها تغییر می کند. در فضای جدیدی که به وجود می آید هر تیم حق دارد که دنبال پیروزی باشد. تا جایی که به عهده کادر فنی است ما تمام تلاشمان را برای بد در دربی انجام می دهیم از یک جایی به بعد بازیکنها هستند که باید از فرصتهای به دست آمده استفاده کنند. در فوتبال ممکن است تیمی که خوب بازی می کند ببازد یا بالعکس. به هر حال من امیدوارم که هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش بگذارند و نتیجه هم به سود سپاهان رقم بخورد.

به طور کلی مربیگری در فوتبال و لیگ برتر کار سختی است. برای آن دسته از دوستان ما که به صورت حرفه ای این شغل را دنبال می کنند و با شرایط آشنا هستند، کار سخت تر است. بخاطر قهرمانی سپاهان و سابقه ای که این تیم دارد کار کردن در این تیم مسوولیتهای بیشتری و سختی های خاص خودش را دارد. من سعی می کنیم تا با تلاش و رفاقت بیشتر به نتیجه برسیم.

هیچ انتخاباتی بی عیب نیست

در مورد انتخاب برترین ها که سوال می کنید فکر می کنم مدت زیادی از آن می گذرد ولی هنوز در مورد آن بحث می شود. من فکر می کنم که برگزاری مراسم انتخاب برترین ها کار خوبی بود. با این مراسم بهترین های لیگ در طول یک فصل دیده می شوند. من موفق شدم عنوان بهترین مربی لیگ را کسب کنم خوشبختانه من شانس این را داشتم که برای دومین بار این عنوان را به دست آورم چون من فصل گذشته هم بهترین مربی لیگ شده بودم. از تمالی اهالی ورزش، پیشکسوتها و مربیان و مدیران هم بخاطر اینکه به من احترام گذاشتند و من را انتخاب کردند، تشکر می کنم و امیدوارم در آینده هم بتوانم به این عنوان دست پیدا کنم. در مورد صحبتهای آقای منصوریان در مورد اینکه که این انتخابات به دل همه راه آمد یا ... هم حرفی ندارم. امیدوارم که در آینده علیرضا منصوریان و یحیی گل محمدی که مربیان جوانی و با اخلاقی هستند که در فوتبال زحمت می کشند، بتوانند با صبر و حوصله به این عنوان دست پیدا کنند. ایراد و انتقاد از مراسم طبیعی است هیچ انتخاباتی بی عیب نیست من به نظرات همه حتی منتقدان احترام می گذارم و در کل معتقدم که همه باید به اتفاقاتی که می افتد و نظرات دیگران احترام بگذاریم.

دیدگاه‌ها