کد خبر : 1257266 | 13 مرداد 1394 ساعت 12:11 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

رجب‌زاده: باخت به ملوان یک زنگ خطر بود

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعتقاد دارد باخت به ملوان برای این تیم یک زنگ خطر بوده است.

رجب‌زاده: باخت به ملوان یک زنگ خطر بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم مهدی رجب‌زاده در مورد شکست ذوب‌آهن برابر ملوان و صحبت‌های یحیی گل‌محمدی راجع به بلند بودن چمن ورزشگاه تختی بندرانزلی اظهار داشت: زمین چمن واقعاً شرایط مناسبی نداشت. این زمین در حد تیم باسابقه‌ای مثل ملوان و حتی در حد لیگ برتر نیست. نمی‌گویم در تمامی شهرها، زمین چمن‌ها شرایط خوبی دارد، ولی به هر حال باید قبول کرد که کیفیت چمن ورزشگاه تختی انزلی اصلاً خوب نبود. البته ما باختیم و من نمی‌خواهم دنبال توجیه باشم.

وی در ادامه افزود: ما پارسال فصل را عالی تمام کردیم و شاید این باخت تا حدودی روی بچه‌ها تأثیر بگذارد. همه تصور می‌کردند با شروع لیگ، ذوب‌آهن تمام تیم‌ها را درو خواهد کرد و باید این باخت را به فال نیک بگیریم. فوتبال این‌طور نیست که خیال کنیم همیشه برنده هستیم.

این هافبک با تجربه ضمن بیان این مطلب که «همه تیم‌ها مقابل ذوب‌آهن سه برابر انگیزه دارند»، خاطر نشان کرد: شکست برابر ملوان برای ما یک زنگ خطر بود و در آینده باید با قدرت بیشتر در دیدارهای دشوار پیش‌رو حضور پیدا کنیم.

رجب‌زاده در خصوص دربی اصفهان و اینکه ذوب‌آهن در پنج سال اخیر در لیگ برتر سپاهان را شکست نداده است، گفت: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد و گاهی اوقات یک بازی احساسی می‌شود. هدف ما این است که به پیروزی برسیم و امیدوارم این طلسم پنج ساله شکسته شود. در این چند سال یا مساوی کردیم یا باختیم، ولی این‌بار می‌خواهیم به پیروزی برسیم. البته سپاهان تیم پرقدرتی است و بازیکنان این تیم از کوچک‌ترین لحظه‌ها استفاده می‌کنند. سپاهان نفرات خلاقی دارد.

رجب‌زاده در پاسخ به این پرسش که تا به امروز چند بار در دربی اصفهان موفق به گل زدن شده است، گفت: نمی‌دانم پنج گل زده‌ام یا شش گل. بعضی‌ها می‌گویند من و محرم نویدکیا رکورددار گل زدن در دربی اصفهان هستیم و به یک اندازه گل زده‌ایم، برخی هم می‌گویند من یک گل بیشتر زده‌ام، با این حال این مسائل برایم مهم نیست و بیشتر به موفقیت ذوب‌آهن فکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها