کد خبر : 1257272 | 13 مرداد 1394 ساعت 12:28 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

مرحله دوم برای سانداکاران سخت خواهد شد

اوجاقی: برخی‌ ووشوکاران نظر ما را جلب نکردند

سرمربی تیم ملی ووشو گفت: در انتخابی که طی چند روز گذشته برگزار شد، یکسری از ووشوکاران نتوانستند رضایت ما را جلب کنند.

اوجاقی: برخی‌ ووشوکاران نظر ما را جلب نکردند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس حسین اوجاقی، در مورد انتخابی مرحله اول تیم ملی ووشو اظهار داشت: اردیبهشت‌ماه، با تصمیم مسئولان فدراسیون و کادر فنی، انتخابی با حضور کلیه ووشوکاران دعوت شده به مسابقات برگزار شد. در آن مقطع ریزشی داشتیم و در نهایت در هر وزن دو نفر باقی‌ ماندند.

وی در ادامه افزود: دهم مردادماه انتخابی برگزار شد در واقع فرمولی را برای انتخابی‌ها در نظر گرفتیم که بعد از اینکه در هر وزن دو نفر ماندند سه مرحله مسابقات برگزار کنید. هر ووشوکاری بتواند در این سه رویداد دو پیروزی کسب کند فیکس تیم ملی می‌شود. پس با این حساب ما دو دیدار حساس دیگر پیش رو داریم که خیلی برای ووشوکاران حائز اهمیت است.

سرمربی تیم ملی ووشو در ادامه خاطرنشان کرد: در انتخابی که طی چند روز گذشته برگزار شد یکسری‌ها خوب کار کردند و یکسری از ووشوکاران خیلی از لحاظ فنی در سطح ایده‌آلی قرار نداشتند و نتوانستند عملکرد لازم را به نمایش بگذارند. به همین دلیل باید با تمرین بدنسازی و آماده‌ سازی نقاط ضعف آنها را در اردوها رفع کنیم. در کل انتخابی که برگزار شد راضی‌کننده بود، اما یکسری‌ها نتوانستند رضایت ما را کامل جلب کنند.

اوجاقی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیتی که این رقابت‌ها دارد ملی‌پوشان در اردو تلاش می‌کنند تا در مرحله دوم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند به هر حال افرادی که در بازی اول مقابل حریفانشان دست به موفقیت یافتند قطعاً تلاش می‌کنند در انتخابی مرحله دوم که 25 مرداد برگزار خواهد شد با شکست حریفان خود فیکس تیم ملی شوند. به همین دلیل بازی مرحله دوم خیلی سخت و حساس خواهد بود.

دیدگاه‌ها