کد خبر : 1257273 | 13 مرداد 1394 ساعت 12:30 | 5.9K بازدید | 2 دیدگاه

پازاج: علیاری نسبت به حریفان اش چالاک‌تر است

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: علیاری از چابکی و چالاکی بیشتری نسبت به حریفان جهانی اش برخوردار است که نقطه قوتی برای او است.

پازاج: علیاری نسبت به حریفان اش چالاک‌تر است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس احد پازاج، درباره تصمیم شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی برای برگزاری انتخابی درون اردویی بین علیاری و نوری در سنگین‌وزن گفت: این موضوع از اختیارات شورای فنی است و این حق را دارند در این مسائل ورود پیدا کنند و ما هم تابع نظارت شورا هستیم. جلسه خوبی برگزار شد و مباحث کارشناسی خوبی در آن مطرح شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا علیاری از فیزیک لازم برای حضور در سنگین‌وزن برای رقابت با حریفان جهانی برخوردار است گفت: خیلی از سنگین‌ وزن‌هایی که در کشتی جهانی حضور دارند و مدال گرفته‌اند حدود 115 کیلوگرم وزن دارند و خیلی هم سنگین نیستند. علیاری هم در حال حاضر 108 کیلوگرم دارد و مشکلی برای حضور در سنگین وزن ندارد. ضمن اینکه از چابکی و چالاکی بیشتری نسبت به حریفانش برخوردار است که می‌تواند نقطه قوتی برای او باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: اما و اگرها در مسابقه مشخص می‌شود و بعد از برگزاری انتخابی جمع‌بندی نهایی با شورای فنی است. به دنبال این هستیم که بهترین کشتی‌گیر را برای سنگین‌وزن به مسابقات جهانی اعزام کنیم تا بتواند حداقل امتیازی را برای تیم ایران کسب کند. مانند سال گذشته که در سنگین‌وزن مهدی‌زاده 2 امتیاز گرفت و اخلاقی هم 3 امتیاز برای تیم ایران کسب کرد که همین امتیازات باعث قهرمانی تیم ایران شد. پس اینطور نیست که بگوییم کشتی‌گیر باید مدال بگیرد بلکه شاید در برخی از اوزان همین امتیازات کم، برای رفتن به سکوی قهرمانی به تیم کمک کند.

دیدگاه‌ها