کد خبر : 1257279 | 13 مرداد 1394 ساعت 12:53 | 24.7K بازدید | 2 دیدگاه

با وریا مشکلی ندارم

خلعتبری: انگشت کوچک مسی هم نمی شوم

محمدرضا خلعتبری مهاجم سپاهان اعتقاد دارد هر اتفاقی که در بازی با استقلال خوزستان افتاد، تمام شده است.

خلعتبری: انگشت کوچک مسی هم نمی شوم
خلعتبری مهاجم سپاهان در مورد دربی اصفهان و شرایط تیم گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

زیاد هم بد نبودیم
نمی توان گفت در بازی با استقلال خوزستان خوب نبودیم. به هر حال تغییر و تحولاتی در باشگاه اتفاق افتاده و بازیکنانی به تیم اضافه شدند که برای هماهنگی نیاز به زمان داریم. البته باز هم موقعیت صد در صد گل داشتیم که در بازی های بعدی بهتر هم می شویم.

می خواهیم دوباره در مرداد برنده شویم
بازی با ذوب آهن خیلی سخت است و ذوب آهن هم چون در بازی اول برابر ملوان شکست خورده دنبال امتیاز گیری است. امیدوارم بازی جذاب شود و در نهایت ما ببریم. امیدوارم این بار هم طبق آماری که در مرداد وجود دارد ما برنده شویم. ما نمی خواهیم امتیازات را به راحتی از دست بدهیم. البته ذوبی ها خیلی سرحال هستند.

با وریا مشکلی ندارم
در بازی با استقلال خوزستان اتفاقاتی افتاد که تمام شد. وریا در زمین حرفی زد که من جوابش را دادم و همه چیز تمام شد. بالاخره در فوتبال از این اتفاقات می افتد و همه چیز تمام شده و در حال حاضر هیچ مشکلی با هم نداریم.او از فوتبالیست های خوب است که من از اینکه جایزه گرفت، خوشحال شدم اما در زمین او حرف اشنباهی زد که من جوابش را ادم. در حال حاضر هیج مشکلی بین ما وجود ندارد و به موفقیت سپاهان فکر می کنم.

انگشت کوچک مسی هم نمی شوم
آقای باقریان به من لطف دارد و از هادی عقیلی هم تعریف کرده بود.اما من کجا و مسی کجا؟ من امگشت کوچک مسی هم نمی شوم! خوشحالم که توانستم به سپاهان کمک کنم و دوست دارم امسال بهتر از پارسال کار کنم و در آسیا هم بدرخشم.

دیدگاه‌ها