کد خبر : 1257281 | 13 مرداد 1394 ساعت 12:56 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

آذری: فدراسیون فوتبال قبل بیانیه دادن فکر کنند

مدیر‌عامل ذوب آهن با بیان این که فدراسیون فوتبال به جای صدور بیانیه درباره بازی ملوان و ذوب آهن کمی در اعلام رای‌ها دقت کند، اظهار کرد: مگر صدای گل محمدی چقدر بود که باعث تشنج هواداران شود آن هم در صورتی که هیچ هواداری در ورزشگاه نبود.

آذری: فدراسیون فوتبال قبل بیانیه دادن فکر کنند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا سعید آذری، درباره بیانیه فدراسیون فو‌تبا‌ل مبنی بر این که اظهارات یحیی گل محمدی در دیدار ملوان و ذوب آهن باعث ایجاد تشنج در ورزشگاه شده بود، اظها‌ر کرد: این بیانیه برای من جالب بود. در آن بازی اصلا تماشاگر ذوب آهنی نداشتیم. بعد از بازی هم تماشاگران ورزشگاه را خالی کردند و اظهارات یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری بود. بعضی از عزیزان به جای صحبت کردن مقداری فکر کنند و سپس بیانیه صادر کنند.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: دیشب هم فردوسی پور در برنامه "90" بازی ملوان و ذوب آهن را تحلیل کرد و دیدید که پنا‌لتی‌ اعلام شده از سوی تورج حق وردی کاملا اشتباه بود. برای حق وردی احترام خاصی قائلم و او یکی از داوران با استعداد کشور است، اما امیدوارم راهی را که منجر به حذف او از جامعه داوری می‌شود، نرود. گل محمدی یکی از با اخلاق‌ترین مربیان لیگ برتر است و ببینید که شرایط چطور شده که او به انتقاد از داوری پرداخته است. مگر صدای گل محمدی چقدر بود که باعث تشنج هو‌اد‌ا‌ران شود؟! بعضی‌ها بهتر است با منطق و تدبیر صحبت کنند.

مدیر‌عامل ذوب آهن با اشاره به سابقه حق وردی در قضاوت برای تیمش افزود: سال گذشته هم در دیدار با استقلال حق‌وردی یک پنا‌لتی‌ به سود استقلال اعلام کرد و در صحنه‌ای به اشتباه به کاوه رضایی اخطار داد. کمیته‌ داوران بهتر است با چینش درست داوران سوء ظن‌ها را کم کند. علی کفاشیان و تاج هم به جای انتشار بیانیه صحنه‌ها را تحلیل کنند. چرا کمیته‌ داوران به مانند برنامه "90" وقت نداشت که بازی ملوان و ذوب آهن را بازبینی کند؟

آذری درباره داربی روز جمعه سپاهان و ذوب آهن، خاطر‌ نشان کرد: این داربی به یکی از بازی‌های سنتی فو‌تبا‌ل ما تبدیل شده و برای هو‌اد‌ا‌ران دو تیم و بازیکنان جذابیت دارد. همیشه ر‌قا‌بت دو همشهری حساسیت‌هایی در بر دارد. باید در کنار این حساسیت‌ها بازی با کیفیتی را دو هر دو تیم ارائه دهند و همچنین می‌توانیم در این بازی نخستین سه امتیاز را کسب کنیم. سپاهان هم در شرایط ایده‌آلی حضور دارد و برای مبارزه با ذوب آهن از انگیزه کافی برخوردار است. تقابل فرکی و گل‌محمدی که سابقه استاد و شاگردی دارند، می‌تواند زیبا باشد.

وی در پایان درباره برگزاری کلاس‌های آموزشی با حضور مدرسان ایتالیایی توسط سازمان لیگ گفت: این کارگاه‌ها بسیار مفید هستند، چرا که در برخی از مواقع مشکل فو‌تبا‌ل ما مربوط به مدیران است. در کارگاه روز گذشته که مربوط به آیین‌نامه‌ نقل و انتقالات بود مواردی را یاد گرفتم که تا به حال نمی‌دانستم. از تاج و کفاشیان بابت برگزاری چنین کلاسهایی تشکر می‌کنم و امیدوارم ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها