کد خبر : 1257288 | 13 مرداد 1394 ساعت 13:35 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

والیبال قهرمانی آسیا؛

بازی نه چندان حساس با تیم پارک

امشب یک بار دیگر ملی پوشان ب ایران به مصاف کره جنوبی خواهند رفت که به واسطه حضور پارک همیشه از این بازی به عنوان یک دیدار حساس یاد می شد اما با قدرت کنونی ایران دیگر بازی با هیچ رقیب آسیایی حساس نیست.

بازی نه چندان حساس با تیم پارک
به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال ب ایران در دومین و آخرین بازی مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا از ساعت 19 امروز (سه‌شنبه) به مصاف تیم ملی کره جنوبی می‌رود. جدال این دو تیم برای صدرنشینی گروه E به طور قطع تماشایی بوده و حساسیت‌های خاص خودش را خواهد داشت، البته با توجه به حمایت تماشاگران و نوع بازی‌هایی که تیم ملی کره در دیدارهای قبلی نشان داده، احتمال پیروزی شاگردان پیمان اکبری بیشتر است.

تا چند سال قبل بازی های ایران و کره جنوبی همیشه حساسیت خاصی داشت و برای علاقه مندان به والیبال دارای اهمیت بود چرا که پارک کی وون، مدیر کنونی این تیم سال ها قبل وظیفه هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشت و این مقابله حساسیت های خاصی را با خود می آورد اما با جدا شدن سطح والیبال ایران از آسیا چند سالی است دیگر بازی با پارک و تیمش جذابیت گذشته را برای والیبالی ها ندارد و بازی با کره هم یک بازی مثل سایر دیدارهاست.

آخرین بازی کره در تهران به قهرمانی آسیایی 2011 باز می گردد که ایران با تیم ولاسکو برای اولین بار قهرمان آسیا شد. در آن دیدار امیر حسینی، فرهاد ظریف، علی نادی، مهدی بازارگرد و حمزه زرینی سابقه کار با پارک را داشتند اما از آن تیم فقط زرینی باقی مانده است و سایرین با این مربی کره ای بیگانه هستند.

در هر صورت کره همیشه از تیم های خوب آسیایی محسوب می شود و قطعا بازی امشب ایران با سایر مسابقات تفاوت خواهد داشت و تیم پیمان اکبری محکی جدی خواهد خورد. این بازی ساعت 19 در سالن دوازده هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها