کد خبر : 1257292 | 13 مرداد 1394 ساعت 13:48 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

اختلاف من و دایی مربوط به گذشته است

مبعلی: نفت مدعی اول قهرمانی است

ایمان مبعلی هافبک نفت در مورد دیدار با صبا گفت: دیدار با صبا راحت نیست و ما کار سختی مقابل آنها داریم.

مبعلی: نفت مدعی اول قهرمانی است
مبعلی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: علی دایی همیشه فرد قابل احترامی برای من بوده و همیشه دوستش دارم. اتفاقی که بین ما افتاده و اختلافی که داشتیم مربوط به خیلی سال پیش است و من و علی دایی آن را فراموش کرده ایم. از نظر من او بهترین الگو برای جوانان لیگ است.

حضور دایی به بازیکنان صبا انرژی مضائف می دهد

با وجود اینکه صبا کارش را دیر شروع کرده ولی بازیکنان خوبی دارد و به نظر من تیم یکدستی است و ما اصلاً کار راحتی مقابل این تیم نداریم. حضور علی دایی در راس این تیم هم انرژی مضائفی به بازیکنان صبا می دهد. ولی هدف ما این است که بتوانیم در این بازی به پیروزی برسیم.

در بازی با تراکتور هنوز استرس فینال گذشته را داشتیم

من فکر می کنم که در دیدار اول با تراکتور هنوز استرس فینال فصل گذشته بر بازی حاکم بود. هیچ کدام از تیم ها دوست نداشتند که بازنده باشند. مخصوصا تراکتور که در زمین خودش و جلوی تماشاگرانش بازی می کرد. به هر حال اولین بازی لیگ هم بخاطر تغییرات تیمها و دور بودن از شرایط مسابقه سختی های خودش را دارد. در کل فکر می کنم همین که استارت ما با یک امتیاز همراه بود، خیلی خوب است.

کار نفت در این فصل سخت شد

فصل گذشته نفت در فینال لیگ و جام حذفی حضور داشت و حالا برداشتها نسبت به ما فرق کرده و این فصل همه نفت را یکی از مدعیان می دانند. این مساله هم می تواند خوب باشد و هم بد. خوب است از این منظر که ما هویت قهرمانی داریم و در هر بازی که به زمین می رویم دنبال برد هستیم. از طرف دیگر هم تیمهای حریف با انگیزه زیادی جلوی ما حاضر می شوند تا نفت را شکست دهند که این مساله کار ما را سخت می کند.


هدف نفت قهرمانی در لیگ است

هدف گذاری امسال نفت قهرمانی در لیگ است و البته برای ما حضور بین چهار تیم آسیا هم خیلی مهم است. که امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانیم از این مرحله صعود کینم. به عقیده من با تغییراتی که نفت داشته و تجربیاتی که بازیکنان جوان ما به دست آورده اند در این فصل ما پتانسیل قهرمانی داریم. امیدوارم که با دعای خیر مردم بتوانیم در آسیا هم موفق شویم.

دیدگاه‌ها