کد خبر : 1257311 | 13 مرداد 1394 ساعت 14:38 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از درخشش تیم ب در آسیا

عادل غلامی: ایران قدرت جهانی والیبال است

دفاع وسط تیم ملی والیبال ایران معتقد است بردهای ایران در رقابت های آسیایی مربوط به صعف تیم های آسیایی نمی شود بلکه والیبال کشورمان حالا کلاسی در سطح جهان دارد.

عادل غلامی: ایران قدرت جهانی والیبال است
به گزارش "ورزش سه"، مسابقات قهرمانی والیبال آسیا در تهران برگزار می‌ شود و ایران با توجه به اینکه با تیم دو خود پا به این مسابقات گذاشته است تا الان هم یک ست هم به رقبا واگذار نکرده. این موضوع می‌ تواند ایران را برای راهیابی به المپیک هم امیدوارتر کند چراکه در مسابقات انتخابی المپیک بسیاری از رقبای ما را همین تیم های آسیایی تشکیل می‌ دهند.

در حال حاضر تیم‌ملی والیبال ایران به دور از حواشی بی سروصدا تمرینات خود را پیگیری می‌ کنند و آماده حضور در جام‌جهانی می‌ شوند. عادل غلامی دفاع وسط تیم‌ملی والیبال ایران در مورد تمریناتشان مسابقات انتخابی المپیک سطح مسابقات آسیایی و حضورش در برنامه خندوانه به ورزش سه می‌ گوید:

خندوانه خیلی خوش گذشت

همیشه خودم طرفدار چنین برنامه هایی در تلویزیون بودم و روزی که رامبد برای حضور من در برنامه دعوت کرد استقبال کردم و روز خوبی را گذراندم. خندوانه یک فضای کاملا پرنشاط انرژی داشت و در مجموع از اینکه به آن برنامه رفتم خوشحالم.

قدرت ایران را به حساب ضعف آسیایی ها نگذارید

اگر تیم ب ایران تمام تیم ها را شکست می‌ دهد، دلیل آن ضعف والیبال آسیا نیست بلکه والیبال در ایران پیشرفت بسیاری کرده است. من به دلیل فشردگی تمرینات بسیاری از بازی ها را نتوانستم ببینم. اما چند بازی ای را که از طریق اینترنت پیگیری کردم، سطح ایران با سایر تیم ها متفاوت است و به نظر من تیم سوم ایران هم می‌ تواند در این مسابقات عنوان دار شود. کلاس ایران در حال حاضر کلاسی در سطح جهانی دارد ولی تیم های آسیایی نتوانستند خود را از والیبال 10 سال پیش جدا کنند. ما حالا می‌ بینیم که خیلی از تیم ها تاکتیک های بسیار قدیمی والیبال را پیاده می‌ کنند و حتی یک آنالیزور هم ندارند و از کار انداختن این تیم ها کار مشکلی نیست.

برای رفتن به المپیک هیچ بهانه ای نیست

اگر حالا تیم های آسیایی در سطح ایران نیستند دلیلی نمی‌ شود ما در رفتن به المپیک امیدوارتر شویم. برای رفتن به المپیک بهانه ای نیست و ما باید تمام تیم ها را شکست دهیم و من این کیفیت را در تیم خودمان می‌ بینم که مقابل هر تیم پیروز شود. بچه ها توجهی به این موضوع ندارد که چه تیمی مقابل ما برای رفتن به المپیک حضور دارد. هدف ما فقط و فقط برد است، فکر می‌ کنم والیبال ایران در حال حاضر به جایی رسیده است که قابلیت حضور در المپیک را دارد.

منتظر بازی های تدارکاتی هستیم

در حال حاضر بدون هیچ حاشیه ای و با انگیزه تمریناتمان را ادامه می‌ دهیم تا بدن بازیکنان به شرایط قبلی بازگردد. در حال حاضر بیشتر تمرینات برای بازیابی و افزایش توان تکنیکی بچه ها انجام می‌ شود تا اینکه کمی به جام‌جهانی نزدیکتر شویم و بیشتر روی مسائل تاکتیکی کار کنیم. منتظر بازی های تدارکاتی هستیم، با چند تیم خوب بازی خواهیم کرد و راهی جام‌جهانی ژاپن می‌ شویم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها