کد خبر : 1257314 | 13 مرداد 1394 ساعت 14:51 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

آقایی: بازی با گسترش برایم حساسیت ندارد

دفاع چپ جوان تراکتورسازی از آن دسته بازیکنانی است که سابقه حضور در گسترش فولاد را دارد بنابراین باید در دربی تبریز رو در روی تیم سابقش بازی کند.

آقایی: بازی با گسترش برایم حساسیت ندارد
به گزارش "ورزش سه"، سعید آقایی در مورد بازی اول لیگ که آن را با تساوی پشت سر گذاشتند گفت: از بازی آخر فصل گذشته مان با نفت‌تهران فقط من و فرید بهزادی کریمی در ترکیب بودیم و بقیه نبودند یعنی ایران‌پوریان، شفیعی و بایرامی در فینال 3 کارته بودند. در دیدار اولمان از 7، 8 نفر 3، 4 نفرشان چند ماه بازی نکرده بودند به همین دلیل کمی ناهماهنگ بودیم ولی انشاالله در ادامه جبران می‌ کنیم.

او در مورد اینکه قرار است امسال در چه پستی به میدان برود، ادامه داد: در پستی که پارسال بازی می‌ کردم یعنی دفاع چپ بازی می‌ کنم البته برای من فرقی نمی‌ کند کجا باشم. هافبک چپ و راست هم می‌ توانم بازی کنم.

این بازیکن در مورد دربی تبریز که آن را پیش رو دارند نظرش را اینگونه بیان کرد: خدا را شکر روحیه بچه ها خیلی خوب است انشاالله بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم و از الان امتیازات را جمع کنیم تا همانند پارسال به دلیل یک امتیاز قهرمانی را از دست ندهیم.

هنگامی که از آقایی سوال شد از آنجایی که قبلا در گسترش فولاد توپ می‌ زده، دربی تبریز برای حساسیت ایجاد می‌ کند یا خیر پاسخ داد: برای من فرق نمی‌ کند مقابل استقلال و پرسپولیس بازی کنم یا گسترش فولاد ما بازیکنان گسترش و تراکتور جایمان را با همدیگر عوض کردیم اما انشااله 3 امتیاز را تراکتور بگیرد. اول فصل فرصت خوبی است برای جمع آوری امتیازات. اگر در دو بازی آینده 6 امتیاز بگیریم خیلی خوب می‌ شود.

وی در پایان افزود: انشااله هواداران تراکتور برای حمایت از ما بیایند، این دربی با همه دربی ها فرق می‌ کند مثل سال های قبل نیست زیرا ما محکوم به گرفتن 3 امتیاز هستیم.

دیدگاه‌ها