کد خبر : 1257321 | 13 مرداد 1394 ساعت 15:16 | 49.3K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری جام خوان گامپر

انریکه: بازیکنان، ماسکرانو را به پیکه ترجیح دادند

امروز رای گیری در میان بازیکنان بارسلونا برای تعیین کاپیتان چهارم این تیم انجام گرفت و در نهایت نیز ماسکرانو به جای پیکه، به عنوان کاپیتان چهارم برگزیده شد.

انریکه: بازیکنان، ماسکرانو را به پیکه ترجیح دادند
به گزارش "ورزش سه"، فردا قرار است بارسلونا در نوکمپ و در جام خوان گامپر، رودرروی آ اس رم قرار بگیرد. به همین منظور لوئیس انریکه در نشستی خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

انریکه در مورد وضعیت کنونی بارسا و اهدافی که از این مسابقه دنبال می کند گفت:" در حال حاضر با تمام بازیکنان، تمرینات آماده سازی را ادامه می دهیم و روی بازی فردا متمرکز شده ایم. مشکل است بارسلونای واقعی را در بازی فردا ببینیم. نگران وضعیت بازیکنان هستم و معتقدم به بازی های بیشتری برای رسیدن به هماهنگی فصل گذشته نیاز داریم.
نتیجه بازی فردا چندان مهم نیست هرچند که مثل همیشه دوست دارم این بازی را نیز به نفع خودمان تمام کنیم ولی به اهدافی بالاتر از کسب پیروزی در مقابل رم فکر می کنم. همینکه یکبار دیگر در نوکمپ و مقابل هوادارانمان بازی می کنیم جای خوشحالی دارد."

انریکه در مورد وضعیت بازیکنان جدایی طلبی چون پدرو گفت:" به دلیل محرومیت نمی توانیم بازیکنی جدید جذب کنیم و تمایلی برای فروش بازیکنان هم نداریم؛ مگر اینکه بازیکنی خودش از ما درخواست جدایی کند. الان زمان مناسب برای صحبت در مورد وضعیت پدرو نیست اما این را بگویم که آماده ایم هرگونه مشکلی را حل کنیم."

انریکه در مورد انتخاب ماسکرانو به جای پیکه به عنوان کاپیتان چهارم بارسلونا گفت:" در این مورد بازیکنان تصمیم گیرنده بودند و آنها ماسکرانو را ترجیح دادند. برای او خوشحالم اما همیشه هستند بازیکنانی که بدون بستن بازوبند کاپیتانی، همچون یک کاپیتان در زمین عمل می کنند و تاثیر خاص خود را روی بازیکنان دیگر دارند."

دیدگاه‌ها