کد خبر : 1257325 | 13 مرداد 1394 ساعت 15:20 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

خاطره نگاری با آقای گل سابق لیگ

دوم بهمن ماه سال 79 یک روز خاص در تاریخ دربی اصفهانی است. داربی اصفهان 4 گل برای ذوب آهن داشت . رضا صاحبی مهاجم بی نظیر آن روزهای ذوب ‌آهن 2 گل زد و محور آن برد تاریخی بود. با آقای گل سابق ذوب آهن گفتگو کنیم.

خاطره نگاری با آقای گل سابق لیگ
رضا صاحبی با خاطره نگاری برد دربی اصفهان ، به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من فکر می کنم ذوب آهن در آن دیدار بی نظیر بود. تیم ما 4 گل به سپاهان زد و چند گل هم نزد. قبل از آن بازی در شهر اصفهان کری زیادی برای ما خوانده شد ولی بعد از شهرآورد دیگر جای هیچ حرف و حدیثی باقی نگذاشتیم.

او ادامه داد: هیچ وقت خاطره آن بازی را فراموش نمی کنم. بعد از بازی تدارکات تیم ملی آقای محوریان در رختکن عروسی گرفته بود و فکر می کنم نتیجه ای که در دوم بهمن ماه 79 رقم خورد نتیجه ای جاودانه در تاریخ شهرآورد اصفهان بود که شاید حالاحالاها تکرار نشود. سپاهان در آن مسابقه یک حریف دست و پا بسته بود و تیم ما هر کار که خواست در آن مسابقه کرد. هنوز هم در موبایلم عکسم را در کنار پطروسیان که با هم به عنوان بهترین بازیکنان زمین انتخاب شده بودیم را دارم.

رضا صاحبی در مورد دربی روز جمعه هم می گوید: یکی دو سالی بود که ذوب آ‌هن از گذشته اش فاصله گرفته بود. من شخصاً‌ از آقای آذری به خاطر احیای تیم محبوب و بزرگ ذوب آهن سپاسگزارم. ذوب آهن در نیم فصل دوم فصل گذشته تیمی فوق العاده ای بود که هم زیبا بازی می کرد و هم نتیجه می گرفت و من مطمئنم که امسال هم ذوب آهن یکی از مدعیان اول قهرمانی است

صاحبی در پایان صحبتهایش گفت: این درست است که ذوب آهن در اولین دیدار خودش در لیگ مقابل ملوان شکست خورد ولی این بازی مقیاس مناسبی برای آنالیز ذوب آهن نیست چون ذوب‌آهن در این دیدار با یک پنالتی اشتباه و به دلیل از دست دادن فرصتهای خوب گلزنی نتیجه نگرفت. من خودم به به ذوب آهن و کادر فنی این تیم اعتماد کامل دارم و مطمئنم ذوب آهن با جوانهای خوبی که دارد به یک مدعی در این فصل بدل می شود.

دیدگاه‌ها