کد خبر : 1257327 | 13 مرداد 1394 ساعت 14:30 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

جنگ سرد بین بارسلونا و رم بر سر جرسون

در حالیکه امروز نشریه اسپورت کاتالونیا از جواب منفی جرسون به پیشنهاد رم و علاقه او برای پیوستن به بارسا خبر داده اما در برزیل این بازیکن را چندان نزدیک به بارسلونا نمی بینند.

جنگ سرد بین بارسلونا و رم بر سر جرسون
به گزارش "ورزش سه"، ماه گذشته بود که نمایندگان بارسلونا به برزیل سفر کردند تا با مدیران باشگاه فلومیننزه در مورد جذب جرسون مذاکره کنند. بارسلونا پیشنهادی 12 میلیون یورویی برای این بازیکن ارائه داد و در سوی مقابل، فلورمیننزه برای دادن جواب، تقاضای وقت بیشتری کرد.

در طول این یک ماه، باشگاه آ اس رم نیز خود را برای جذب جرسون علاقمند نشان داد و همین مساله باعث شد تا پروسه پیوستن این بازیکن به بارسلونا با تاخیر مواجه شود. روز گذشته نشریه گلوبو ادعا کرد که فلومیننره پیشنهادی 17 میلیون یورویی برای انتقال جرسون به آ اس رم از سوی مدیریت این باشگاه دریافت کرده و این مساله را به اطلاع باشگاه بارسلونا نیز رسانده است.
مدیران بارسلونا هنوز واکنشی به این مساله نشان نداده و تقاضای وقت بیشتری برای فکر کردن و تصمیم گیری در این زمینه کرده اند.

در همین رابطه امروز نشریه اسپورت، تیتر یک خود را به جرسون و پاسخ منفی او به پیشنهاد 17 میلیونی رمی ها اختصاص داده و ادعا کرده است که این بازیکن به زودی راهی بارسلونا خواهد شد و به دلیل محرومیت این باشگاه، تا ژانویه با تیم اول بارسا تمرین خواهد کرد. طبق گزارش این نشریه، پس از آن، انریکه در مورد شرایط او تصمیم گیری خواهد کرد.

در آستانه بازی فردای بارسلونا و رم در جام خوان گامپر، جنگ سرد پنهانی بین دو باشگاه بر سر ستاره 18 ساله برزیلی در جریان است.

دیدگاه‌ها