کد خبر : 1257330 | 13 مرداد 1394 ساعت 15:33 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران تراکتور هوای گسترش را دارند

ایران‌پوریان: تراکتور حرف اول و آخر را می‌زند

کاپیتان تراکتورسازی تبریز می‌گوید برای شکست تیم متحول شده گسترش فولاد برنامه دارد.

ایران‌پوریان: تراکتور حرف اول و آخر را می‌زند
به گزارش "ورزش سه"، محمد ایران‌پوریان در مورد دربی تبریز که در هفته دوم از مسابقات لیگ‌برتر افتاده گفت: پیش‌بینی یک بازی سخت را با گسترش فولاد می‌ کنم، حریف بسیار قابل احترام است و بازیکنان جدید خوبی دارد. گسترش تیمی با سازماندهی خوب است اما ما می‌ خواهیم بالاترین تمرکز و کمترین اشتباه را داشته باشیم تا یک نتیجه ایده آل بگیریم.

او در همین باره ادامه داد: همانطور که گفتم گسترش فولاد متحول شده. این تیم بسیار باثبات است و مشخص است برای امسال هدف های زیادی دارند، آقای کمالوند هم از ابتدا بالای سر تیمش بوده اما انشاالله ما بتوانیم کمترین اشتباه را داشته باشیم و بهترین نتیجه را بگیریم. رفته رفته هماهنگ تر می‌ شویم. بازیکنان حال حاضر تراکتورسازی خیلی کنار هم نبودند و شاید چند هفته طول بکشد تا به مرز هماهنگی برسیم.

این بازیکن با اشاره به اینکه اکثر هواداران تبریزی طرفدار تراکتور هستند و این مساله فشار را روی این تیم بالا می‌ برد نظرش را اینگونه بیان کرد: صددرصد در تبریز حرف اول و آخر را تراکتور می‌ زند و این تیم هواداران بیشتری دارد ولی با مردم که صحبت می‌ کنیم نظر مثبتی روی هر دو تیم تراکتور و گسترش دارند و غیر از دربی تبریز که همه طرفدار تراکتور هستند در سایر بازی ها هواداران هوای گسترش فولاد را هم دارند.

کاپیتان سرخپوشان تبریز درباره تقابل با مهدی کیانی کاپیتان فصل گذشته تراکتور گفت: آقا مهدی بزرگ ماست و خیلی دوستش داریم. او رفیق فوتبالی من است، برایش آرزوی موفقیتی و سلامتی دارد البته بچه های دیگری مثل شهرام گودرزی، اکرامی، صوفیانی، محسن حسینی و محمد ابراهیمی نیز قبلا بازیکنان تراکتورسازی بودند که برای همه شان آرزوی موفقیت می‌ کنم.

ایران‌پوریان در پایان افزود: دربی تبریز همیشه جز دربی های خوب و پرگل و زیبا است انشااله بازی ای انجام می‌ دهم که هواداران از دیدن آن لذت ببرند.

دیدگاه‌ها