کد خبر : 1257343 | 13 مرداد 1394 ساعت 16:11 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدیریت جدید مشکلات را برطرف می‌کند

علی‌محمدی: توان شکست نفت را داریم

مهاجم صبای قم می‌گوید تیمشان از همه نظر نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است.

علی‌محمدی: توان شکست نفت را داریم
جلال‌الدین علی‌محمدی در خصوص وضعیت صبا پیش از بازی هفته دوم به "ورزش سه" گفت: در مجموع از زمان حضور آقای دایی شرایط تمرینی و روحیه بازیکنان خوب شده و تفاوت زیادی با تیم بعد از فصل گذشته که همه چیز روی هوا بود پیدا کرده است.

او ادامه داد: درست است پیش از فصل فقط 10 جلسه تمرین کرده و نسبت به سایر تیم‌ها عقب هستیم اما معتقدم هرچه زمان بگذرد برای صبا بهتر است و بازیکنان هماهنگ‌تر خواهند شد. هفته اول مقابل استقلال اهواز با اینکه تمرینات کمی انجام داده بودیم اما موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.

این بازیکن با بیان اینکه تمرینات خوبی برگزار کردیم، اذعان داشت: فصل گذشته هفته ماقبل پایانی با نفت بازی کردیم که آن مسابقه فقط برای آنها حساس بود و ما که ماندنمان در لیگ قطعی شده بود و تیممان شرایط خوبی نداشت با تمام توان تیم برابر آنها بازی نکردیم اما این فصل قضیه فرق دارد و اول لیگ هستیم. باتوجه به کادر فنی قوی و بازیکنان خوبی که داریم قطعا بسته بازی نخواهیم کرد و به فکر سه امتیاز هستیم.

علی‌محمدی در مورد تیم نفت هم گفت: آنها سرمربی و بازیکنان بزرگی دارند و جزء هشت تیم برتر آسیا هستند. بازیکنانی هم که جذب کردند بهتر از سال گذشته است و تیم قوی‌تری نسبت به قبل دارند ولی صبا هم از همه نظر فرق کرده و می‌تواند نفت را در تهران شکست دهد.

او اضافه کرد: تیم خیلی خوبی جمع کردیم ولی متاسفانه10، 15 روز مانده به شروع لیگ تمریناتمان آغاز شد که اطمینان دارم اگر سه، چهار هفته زودتر از آن همه تیم فعلی کنار هم بودیم می‌توانستیم از حالا خودمان را بعنوان مدعی قهرمانی معرفی کنیم. پتانسیل بالایی در تیم ما وجود دارد و اگر بازیکنان از نظر بدنی آماده شوند حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

علی‌محمدی می‌گوید شرایط مالی صبا تفاوت زیادی با سال گذشته دارد: لیگ اخیر هیچکس پیگیر مسائل مالی ما نبود. از نحوه پرداخت قراردادها در لیگ امسال خبر ندارم ولی یک پیش پرداخت گرفتیم. مطالبات فصل گذشته بازیکنان مانده است که فکر می‌کنم با مدیریت جدید این مشکلات نیز برطرف شود. خصوصی سازی تیم و حضور آقای دایی کمک زیادی به رفع مسائل سال گذشته کرده است.

دیدگاه‌ها