کد خبر : 1257346 | 13 مرداد 1394 ساعت 16:16 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

جعفر کاشانی:

اسپانسر حق دخالت در باشگاه پرسپولیس را ندارد

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مدیرعاملی علی اکبر طاهری در جلسه هیات مدیره هنوز مطرح نشده است، گفت: نماینده اسپانسر حق دخالت در مسائل باشگاه را ندارد.

اسپانسر حق دخالت در باشگاه پرسپولیس را ندارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر جعفر کاشانی، در پاسخ به این سئوال که آیا علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه است یا سرپرست، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: آقای طاهری تمام مصوبات هیات مدیره را به نحو احسن انجام می‌دهد. باید دانست که عناوین به آدم شخصیت نمی‌دهد. ایشان کارش را انجام می‌دهد و امیدوارم با تعامل و بدون در نظر گرفتن مسائل حاشیه‌ای، موفق باشد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس با بیان اینکه باشگاه با یک اسپانسر به توافق رسیده است، گفت: ممکن است عنوان مدیرعامل برای امضای قراردادها مهم و برای یکسری متون حقوقی لازم باشد ولی همانطور که گفتم اینها بازی کردن با جمله است. این کارها باید دو سه ماه پیش انجام می‌شد ولی به علت شرایطی که باشگاه داشت کارها یک مقدار به تعویق افتاد.

کاشانی در پاسخ به این سئوال که «آیا هیات مدیره، مدیرعاملی طاهری را تصویب کرده است؟» گفت: خیر، ما جلسه‌ای نداشته‌ایم ولی طاهری اختیار تام دارد. شاید در گفتگوها این موضوع عنوان شده که هنوز به هیات مدیره گزارش نشده است ولی در هر صورت مهم ماهیت کار است که باید زودتر انجام شود.

وی درباره اینکه انتخاب اسپانسر با حضور نماینده آن در هیات مدیره و در نتیجه ایجاد تغییرات دیگر همراه خواهد بود، تاکید کرد: طبیعی است که اسپانسر در باشگاه نماینده داشته باشد ولی آنها حق نظارت بر قراردادشان را دارند نه حق دخالت در امور باشگاه. نماینده یا نمایندگان اسپانسر حق دارند تنها بر اجرای صحیح مفاد قرارداد با باشگاه نظارت کنند.

کاشانی ادامه داد: من نمی‌دانم که آیا اسپانسر در هیات مدیره نماینده دارد یا نه ولی دخالت کردن در امور باشگاه توسط نماینده اسپانسر درست نیست و همانطور که گفتم نقش نظارتی دارند. باشگاه خودش یک سیاست کلی دارد که بر اساس آن جلو خواهد رفت.

عضو هیات مدیره پرسپولیس تغییر و برکناری حسین عبدی از این هیات مدیره را هم شایعه دانست و تاکید کرد: این چیزها را بشنوید ولی بدانید تا حقیقت خیلی دور است!


دیدگاه‌ها