کد خبر : 1257350 | 13 مرداد 1394 ساعت 15:32 | 149.3K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش روز:

انتظارها در رئال برای ثبت2 امضای سرنوشت ساز

هواداران رئال مادرید این روزها بیشتر از نگرانی برای جذب احتمالی داوید دخیا، نگران وضعیت تمدید قرارداد دو مدافع ارزشمند خود راموس و په په هستند.

انتظارها در رئال برای ثبت2 امضای سرنوشت ساز
به گزارش "ورزش سه"، این نگرانی ها بی دلیل نیست. په په تا ژوئن 2016 با رئال مادرید قرارداد دارد و هنوز خبری از تمدید آن نیست و از سوی دیگر راموس نیز قراردادش را بصورت رسمی تمدید نکرده است؛ دو رکن اصلی خط دفاعی رئال مادرید که حضورشان یک امر حیاتی تلقی می شود. امروز همچنین خبر علاقه منچستریونایتد به په په نیز در رسانه های اسپانیایی منتشر شده بود.

1028189

با این حال امروز نشریه مارکا با انتشار گزارشی ویژه، نگرانی هواداران رئال مادرید را تا حدود زیادی برطرف کرده است. در گزارش مارکا آمده است:" با تمدید قرارداد واران تا سال 2020 و توافق شفاهی راموس و په په برای تمدید قرارداد، حالا رافا بنیتس باید به فکر این باشد که برای فصل بعد، از چه زوجی در مرکز خط دفاعی خود استفاده کند. این مربی اگر مصدومیت ها و محرومیت ها اجازه دهند، مجبور است در هر بازی یکی از این سه ستاره را روی نیمکت بنشاند که در نوع خود یک چالش فکری حساس و مهم به حساب می آید.

در شرایط فعلی، می توان گفت که راموس، بی قید و شرط عضو ثابت ترکیب رئال مادرید در هر مسابقه ای خواهد بود. کاپیتان اول رئال در فصل بعد، در جلسه گوانگژو، با رئیس باشگاه به توافقات نهایی برای تمدید دست یافته و تا پیش از 23 آگوست (1 شهریور) قراردادش را تا سال 2020 تمدید می کند.
او 8.5 میلیون یورو خالص از رئال حقوق سالیانه دریافت خواهد کرد و در صورت کسب افتخار و جام ، این حقوق به 10 میلیون نیز افزایش خواهد یافت. پیش نویس قرارداد او آماده شده و تنها امضای نهایی راموس و پرز بر این برگه باقی مانده است.
طبق اطلاعات منابع موثق، قرار است مراسم تمدید قرارداد راموس به شکل ویژه ای در تالار افتخارات برنابئو برگزار شود. هفته منتهی به اولین بازی رئال در لالیگا مقابل اسپورتینگ، محتمل ترین تاریخ برای امضای رسمی قرارداد جدید راموس خواهد بود.

994682

اما دیگر مدافع ارزشمند رئال یعنی په په نیز زمستان گذشته با رئال مادرید بر سر تمدید قرارداد به توافقات شفاهی دست یافته و مراحل پایانی پیش نویس این قرارداد در حال طی شدن است. بین مدیر برنامه های او "ژرژ مندس" و پرز در این زمینه هماهنگی های لازم وجود دارد و مدافع پرتغالی تقریبا خیالش از بابت تمدید قرارداد راحت است.
قرار است طی یکی دو هفته آینده، نشست نهایی بین مندس و پرز برگزار شده و قرارداد نهایی به امضا برسد. بدین ترتیب په په نیز در مادرید ماندنی خواهد شد. او که پس از راموس و مارسلو، قدیمی ترین بازیکن حال حاضر رئال محسوب می شود، بین هواداران محبوبیت فراوانی دارد.

په په می داند که با 32 سال سن، حداقل یکی دو فصل دیگر می تواند بصورت فیکس برای رئال بازی کند اما حضور در این باشگاه را به هر گزینه دیگری ترجیح داده و مدیریت رئال نیز ضمن احترام به این خواسته او، با تمدید قرادادش موافقت کرده اند."

با این گزارش نشریه معتبر مارکا، هواداران رئال مادرید می توانند اطمینان داشته باشند که ستاره های خط دفاعی تیمشان، فصل بعد نیز به حضورشان در رئال ادامه خواهند داد.

دیدگاه‌ها