کد خبر : 1257354 | 13 مرداد 1394 ساعت 16:49 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن و مربی را نمی‌توان به خاطر شکست جریمه مالی کرد

فرم قرارداد بازیکنان و باشگاه‌ها یکسان نیست

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: بازیکنان و مربیان را نمی‌توان به خاطر مسائل فنی مثل شکست یا سقوط تیم جریمه مالی کرد مگر آنکه چنین شرطی در قرارداد گنجانده شده باشد.

فرم قرارداد بازیکنان و باشگاه‌ها یکسان نیست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس مصطفی شهبازی، در مورد قرارداد بازیکنان و باشگاه‌ها اظهار داشت: بازیکنان و باشگاه‌ها برای عقد قرارداد کاملا آزاد هستند تا هر مطلبی را که می‌خواهند در قرارداد فی‌مابین ذکر کنند و فرم یکسانی بین قرارداد بازیکنان و باشگاه‌ها وجود ندارد. شرایط ضمن عقد می‌تواند شرایط دلخواه طرفین باشد.

وی در مورد اینکه چرا از اصلاح قرارداد بازیکنان صحبت کرده گفت: قرارداد بازیکنان و باشگاه‌ها به این جهت اصلاح می‌شود که ممکن است بندی در آن ذکر شده باشد که خارج از قوانین مدنی و آیین‌نامه فدراسیون فوتبال باشد. به همین دلیل در چنین قراردادهایی به اطلاع طرفین می‌رسانیم که یا این بند اصلاح شود و یا در صورت عدم اصلاح به آن بند در صورت بروز اختلاف رسیدگی نخواهد شد و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هیچ گونه دخالتی در عقد قرارداد بازیکن و باشگاه ندارد و نمی‌کند.

شهبازی با اشاره به شرایط فنی تیم‌ها گفت: باشگاه‌ها نمی‌توانند بازیکنان و مربیان را به دلیل مسائل فنی جریمه مالی کنند یعنی اینکه به بازیکن و مربی گفته شود چون تیم باخت یا سقوط کرد شما فلان مبلغ جریمه می‌شوید. مگر آنکه در هنگام عقد قرارداد این مسئله در قراردادها ذکر شده باشد یعنی اینکه در قرارداد بازیکن آمده باشد در صورت باخت فلان مبلغ جریمه خواهید شد.

دیدگاه‌ها