کد خبر : 1257371 | 13 مرداد 1394 ساعت 17:43 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

نمایندگان کاراته ایران در رقابت‌های آسیایی

نمایندگان کاراته ایران برای حضور در رقابتهای آسیایی و جهانی شناخته شدند.

نمایندگان کاراته ایران در رقابت‌های آسیایی
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا،‌ مرحله دوم رقابتهای انتخابی کاتا امید و بزرگسالان ایران امروز(سه‌شنبه)در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و در نهایت مهران قربانعلی‌پور در رده سنی بزرگسالان به همراه تیم تهران نمایندگان ایران در رقابت‌های آسیایی و امیر بهادر در رده سنی امید در رقابت‌های جهانی حضور پیدا می‌کنند.

در کاتای انفرادی رده سنی بزرگسالان که با حضور 6 کاتارو برگزار شد، داود شاهچراغی با امتیاز 8/24 مقام نخست را بدست آورد، مهران قربانعلی پور با امتیاز 6/24 در رده دوم قرار گرفت، ابوالفضل شهجردی با امتیاز 5/24 سوم شد و سیروس خالقی با امتیاز 4/24 در مکان چهارم ایستاد.

در دور سوم امتیاز شاهچراغی و قربانعلی پور مساوی شد تا این دو کاتارو دور چهارم را هم اجرا کنند، اما شاهچراغی پس از دور چهارم در مکان نخست قرار گرفت، اما از حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا در ژاپن انصراف داد تا قربانعلی‌پور مسافر این پیکارها شود.

در کاتای تیمی نیز که با حضور 9 تیم برگزار شد، تیم تهران(مقدم) با امتیاز 7/24 اول شد و به عنوان نماینده ایران در سیزدهمین دوره پیکارهای آسیایی شرکت می‌کند. همچنین تیم کرمان الف با امتیاز 6/24 در مکان دوم ایستاد، دانشگاه آزاد اسلامی با امتیاز 3/24 در جای سوم قرار گرفت و تیم کرمان ج با امتیاز 2/24 چهارم شد.

در کاتای انفرادی رده سنی امید که با حضور 7 کاتارو برگزار شد، امیر بهادر تدین 7/24 امتیاز گرفت و اول شد، مهدی امامی با امتیاز 5/24 امتیاز در مکان دوم ایستاد، سید علی خوشرو با امتیاز 9/23 در جای سوم قرار گرفت، کیان کشفی راد با امتیاز 8/23 امتیاز و عباس حیاتی‌فر با امتیاز 6/23 امتیاز به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

بدین ترتیب امیر بهادر تدین به عنوان نماینده کاتای انفرادی در رده سنی امید در رقابتهای جهانی جاکارتای اندونزی شرکت خواهد کرد.

این رقابتها را فرهاد خطیری، موسی جعفری، یوسف گرشاسبی، عباس جنابی و محمود پورحاجی باقر قضاوت کردند.

دیدگاه‌ها